دستگیری ساعت دزدان خوی

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان اعضای باند سرقت از ساعت فروشی در خوی را دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت از مغازه ساعت فروشی در شهرستان خوی شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ ایرج حسن خانی  افزود:  با اقدامات هوشمندانه پلیسی هویت یکی از سارقین در تهران مشخص شد و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات اولیه متهم به بزه ارتکابی اقرار و اظهار داشت که سرقت مغازه ساعت فروشی را با تشکیل باندی به صورت سازمان یافته انجام داده است.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: با مشخص شدن هویت سایر اعضای باند و شناسایی مخفیگاه ایشان، پس از انعکاس موضوع به مرجع قضائی با طرح ریزی عملیات دستگیری، ۲ سارق دیگر دستگیر و به پلیس دلالت داده شدند که در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد نامبردگان در شهرستان ارومیه نیز یک فقره مغازه فیلمبرداری را مورد سرقت قرار داده اند.

سرهنگ حسن خانی با اشاره به کشف ساعت‌ها و دوربین‌های فیلمبرداری مسروقه، گفت: ارزش این اموال ۴۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان غربی اظهار داشت: در این خصوص ۳ نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی شدند.

وی با تاکید بر رعایت هشدار‌های انتظامی از سوی شهروندان از آنان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی در نگهداری از اموال و مجهز کردن مغازه به سیستم‌های هشداری و ضد سرقت در صورت مواجهه با هر گونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.