استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد؛

آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات نوروز جزو ۷ استان برتر کشور بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات نوروز جزو ۷ استان برتر کشور از نظر آمار سفر‌ها و تردد‌های مسافران بود.

آقای عابدین خرم در جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان آذربایجان شرقی گفت: آذربایجان شرقی در ایام تعطیلات نوروز جزو ۷ استان برتر کشور از نظر آمار سفر‌ها و تردد‌های مسافران بود که این امر در سایه هماهنگی و آمادگی کامل ستاد اجرایی خدمات سفر اتفاق افتاد.

وی گفت: آمادگی مجموعه دستگاه‌های عضو ستاد خدمات سفر در جریان تعطیلات نوروزی امسال کاملا مشهود و محسوس بود که این امر موجب حضور میدانی و به موقع آن‌ها و کاهش تصادفات و مشکلات ناشی از افزایش سفر‌ها و تردد‌ها شد.

وی با اشاره به ثبت بیش از ۲۰ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی استان در ایام تعطیلات نوروز گفت: با وجود افزایش تردد‌ها در این روز‌ها شاهد کاهش آمار تصادفات و تلفات جاده‌ای بودیم که شاخص بسیار خوبی است.

وی یکی از عوامل موثر در این کاهش را حضور فعال و مستمر چهار دستگاه خدمت‌رسان شامل پلیس راه، راهداری، هلال احمر و اورژانس در جاده‌های استان دانست که نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیر و قابل تحسینی داشت.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: میزان تصادفات جاده‌ای در نقاط حادثه‌خیز استان بسیار کم و عمده تصادفات ناشی از اتفاقات پیش‌بینی‌نشده بود که نشان می‌دهد کنترل پلیس در محور‌های مواصلاتی موثر و قابل قبول بوده است.

در این جلسه مدیران دستگاه‌های عضو ستاد اجرایی خدمات سفر نیز گزارشی از آخرین وضعیت سفر‌های نوروزی خدمات ارائه شده به مسافران و گردشگران میزان حوادث و تصادفات جاده‌ای و ... ارائه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار