رشد ۷۵ درصدی جابجایی ریلی مسافر در منطقه آذربایجان

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان گفت: میزان جابجایی مسافر از طریق ناوگان ریلی این منطقه در ۱۱ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۵ درصد افزایش یافت.

محمدرضا قربانی گفت: در این مدت از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بیش از دو میلیون و ۵۶ هزار نفر مسافر جابجا شدند.

اوافزود: این تعداد مسافر جابجا شده شامل یک میلیون و ۶۱۳ هزار و ۹۱۱ مسافر بین شهری و ۴۴۲ هزار ۷۵۱ مسافر حومه‌ای است.

او گفت: میزان افزایش تعداد مسافران بین شهری و حومه‌ای جابجا شده از طریق ناوگان ریلی منطقه آذربایجان در ۱۱ ماه گذشته نسبت مدت مشابه سال قبل به ترتیب ۵۰ درصد و ۳۵۰ درصد است.

مدیرکل راه آهن منطقه آذربایجان  همچنین از آغاز پیش فروش قطار‌های نوروزی از ابتدای هفته آینده خبر داد و افزود: از روز شنبه ۱۳ اسفند پیش فروش بلیط‌های نوروزی برای کل مسیر‌ها غیراز مسیر مشهد مقدس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیر‌ها به صورت غیر حضوری آغاز می‌شود.

قربانی افزود: از روز یکشنبه ۱۴ اسفند پیش فروش مسیر‌های منتهی به مشهد غیر از مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیر‌ها به صورت غیر حضوری انجام می‌شود.

او اضافه کرد: از روز دوشنبه ۱۵ اسفند نیز بلیت قطار‌های نوروزی مسیر تهران – مشهد و بالعکس از ساعت ۸ صبح به صورت حضوری و از ساعت ۱۴ در این مسیر‌ها بصورت غیر حضوری عرضه خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.