بیش از یک تُن مواد غذایی فاسد در استان سمنان معدوم شد

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان گفت: یک‌هزار و ۹۵ کیلوگرم موادغذایی فاسد از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱ تا دهم فروردین طی بازرسی‌ها کشف و معدوم‌سازی شد.

سعید کسائیان معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی سمنان ابراز کرد: چهار هزار و ۸۹۲ بازدید از مراکز عرضه غذایی، عمومی و کارخانجات در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به منظور بررسی سلامت مواد غذایی و رعایت بهداشت در مراکز عرضه از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین انجام شد.

وی ادامه داد: ۱۲۱ نفر به دلیل حیوان گزیدگی به مرکز درمانی پیشگیری از هاری در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از بیست و چهارم اسفند تا دهم فروردین مراجعه کردند.

معاون دانشگاه علوم پزشکی سمنان اظهار کرد: ۲هزار و ۸۰۹ مورد واکسیناسیون در زمینه‌های مختلف از جمله تزریق واکسن کرونا از بیست و چهارم اسفند ۱۴۰۱ تا دهم فروردین ۱۴۰۲ در مناطق زیر پوشش این دانشگاه ثبت شد.

وی ادامه داد: ۱۴ هزار و ۶۵۱ مورد آموزش چهره به چهره در زمینه مسائل بهداشتی در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان به منظور پیشگیری انجام شد.

کسائیان اضافه کرد: ۴۸۰ هزار نفر در شهرستان‌های زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در (شهرستان‌های سمنان، دامغان، گرمسار، مهدیشهر، آرادان و سرخه) ساکن هستند و ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی با اهتمام ویژه از سوی دانشگاه علوم پزشکی در این مناطق پیگیری می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان با اشاره به جولان ویروس منحوس کرونا، گفت: هر فرد بالای ۱۸ سال که ۶ ماه از آخرین تزریق دز واکسن کرونایش گذشته باشد باید برای تزریق دز بعدی واکسن مراجعه کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار