جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام خبر داد

کشف ۵۵ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ایلام

جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام از کشف ۵۵ هزار نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.

سرهنگ حسین نجفی، جانشین فرماندهی انتظامی استان ایلام اظهار داشت: در اجرای طرح برخورد با قاچاق کالا وارز ویژه ایام نوروز ۱۴۰۲، با محوریت کالا‌های گمرکی دخانی، کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی استان با رصد و اشراف اطلاعاتی و با اقدامات خاص پلیسی موفق به شناسایی محل دپوی سیگار‌های خارجی و قاچاق در یکی از محله‌های سطح شهر ایلام و کشف مقادیر قابل توجهی کالای دخانی شدند.

وی افزود: طی هماهنگی با مرجع قضایی در بازدید به عمل آمده از این انبار تعداد ۵۵ هزار نخ انواع سیگار خارجی و قاچاق کشف شد.

جانشین فرماندهی انتظامی ایلام با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش ریالی کالای مکشوفه را یک ملیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد:در این زمینه دو نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

سرهنگ نجفی  با بیان اینکه عزم و اراده پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضاءبرای برخورد با مجرمان اقتصادی بیشتر از هر زمانی است، از مردم خواست: در صورت اطلاع از فعالیت غیر قانونی مجرمان قاچاق کالا، بلافاصله از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ موضوع را با مدافعان امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.