بصره میزبان بزرگترین نمایشگاه شناور کتاب جهان

شهر بصره در جنوب عراق میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی شناور کتاب در کشتی لوگوس هاپ است که در کرانه رود اروند پهلو گرفته است.

شهر بصره در جنوب عراق میزبان بزرگترین نمایشگاه بین المللی شناور کتاب در کشتی لوگوس هاپ «LOGOS HOPE» است که در کرانه رود اروند پهلو گرفته است. در این کشتی بیش از پنج هزار عنوان کتاب از انتشارات جهانی و به زبان‌های مختلف عرضه شده است که با استقبال گسترده‌ای مواجه شده است.

در رویدادی فرهنگی که اولین مورد آن در عراق به شمار می‌رود، شهر بصره میزبان نمایشگاه بین المللی شناور کتاب در کشتی «لوگوس هاپ» است که در سواحل این شهر پهلو گرفته است.

این کتابخانه بزرگ، مجموعه‌ای از کتاب‌های منتخب در زمینه‌های مختلف را در معرض بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. رونالد لابین مدیر نمایشگاه شناور کتاب گفت: لوگوس هاپ بزرگترین نمایشگاه شناور کتاب در جهان را درخود جای داده است و ما خوشحالیم که شهر بصره لنگرگاه ما برای عرضه کتاب‌های مختلف شده است.

این کشتی آرشیوی گسترده و کتاب‌های متنوعی از انتشارات بین المللی و به زبان‌های عربی و انگلیسی به همراه دارد که شمار آن از پنج هزار عنوان کتاب فراتر رفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار