لاپید: نتانیاهو روابط اسرائیل و آمریکا را خراب کرد

رهبر مخالفان در رژیم صهیونیستی تأکید کرد افراطی‌ترین کابینه در تاریخ این رژیم روابط تل‌آویو و واشنگتن را خراب کرد.

تظاهرات در سرزمین‌های اشغالی در حالی ادامه دارد که اظهارات رئیس‌جمهور آمریکا در واکنش به اوضاع متشنج این رژیم «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر آن را وادار به درگیری لفظی با بایدن کرد و این در حالی است که شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش داد که مقامات آمریکایی به نتانیاهو و نزدیکانش نسبت به تحریک «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا هشدار دادند.

از طرفی «یائیر لاپید» رهبر مخالفان در سرزمین‌های اشغالی درپیامی توییتری نسبت به افزایش تنش‌ها بین تل‌آویو و واشنگتن هشدار داد و مواضع کابینه نتانیاهو را نسبت به اظهارات بایدن محکوم کرد.

لاپید در این پیام نوشت: «برای چندین دهه، اسرائیل نزدیکترین متحد ایالات متحده بود، افراطی‌ترین کابینه در تاریخ اسرائیل در ۳ ماه آن را خراب کرد.»

رهبر مخالفان در رژیم صهیونیستی در توییتی نوشت: نتانیاهو روابط اسرائیل و آمریکا را خراب کرد

«یائیر لاپید» نخست‌وزیر پیشین و رئیس اپوزیسیون کابینه رژیم صهیونیستی پیش از این نیز در واکنش به سخنان نخست‌وزیر کنونی مبنی بر توقف اصلاحات قضایی گفت که نسبت به بنیامین نتانیاهو بی‌اعتماد است.

چندی پیش «اسحاق هرتزوگ» رئیس رژیم اشغالگر صهیونیستی هشدار داد این رژیم در آستانه یک درگیری داخلی است که ممکن است به دلیل اختلافات سیاسی این رژیم اشغالگر را ببلعد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار