لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد برکت در زرند

فرماندار زرند گفت: باید استفاده از ظرفیت بنیاد برکت در راستای ایجاد اشتغال و برطرف کردن مشکلات شهرستان در دستور کار مدیران قرار بگیرد.

 اسدالله زارعی مسئول و مجری طرح‌های بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان کرمان با حضور در محل فرمانداری با سید رضا حسینی نژاد فرماندار در خصوص اجرای طرح‌های اشتغالزایی اجتماع محور بنیاد برکت در سطح شهر زرند به بحث و تبادل نظر پرداخت.

فرماندار زرند در این نشست با اشاره به اینکه تلاش ما بهره‌مندی از ظرفیت مجموعه‌هایی همچون بنیاد برکت به منظور توسعه اشتغال روستایی و اشتغال پایدار بوده است، گفت: در این زمینه تعدادی از روستا‌های شهرستان از تسهیلات کم‌بهره اشتغال‌زایی بهره‌مند شده و در تلاش هستیم این روند در دیگر روستا‌های شهرستان و در سطح شهر زرند نیز محقق شود.

 او با اشاره به پرداخت تسهیلات اشتغالزایی از سوی بنیاد برکت به متقاضیان در شهر‌ها و روستاها، افزود: امید است طی امسال، رشد تولید و اشتغال‌زایی به عنوان ضرورت مورد توجه قرار گیرد و افق‌های جدیدی گشوده شود.

اسدالله زارعی مسئول طرح‌های بنیاد برکت استان کرمان نیز گفت: هدف بنیاد برکت، توسعه روستاهاست تا در زمینه محرومیت‌زایی گام برداریم و در همین راستا تسهیلات اشتغالزایی کم بهره با کارمزد ۴ درصد تا ۱۰۰ میلیون تومان به طرح‌های اشتغالزایی و کارگاه‌های خرد برای اشتغالزایی اختصاص خواهد یافت.

او افزود: در سطح شهر زرند نیز تسهیلات اشتغالزایی کم بهره با کارمزد ۴ درصد از ۵۰۰ میلیون تومان تا ۴ میلیارد تومان کم بهره با کارمزد ۴ درصد به طرح‌های اشتغالزایی اختصاص خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار