چهلستون، صدرنشین بازدید‌های نوروزی در اصفهان

معاون استاندار اصفهان گفت: چهلستون اصفهان، باغ فین کاشان و باغ پرندگان اصفهان به ترتیب بیشترین بازدیدکنندگان نوروزی را داشته اند.

مهران زینلیان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان اظهار کرد: تاکنون حدود شش و نیم میلیون مسافر نوروزی وارد استان اصفهان شده اند و حدود یک میلیون و ۷۰۰هزار تردد خودرو ثبت شده است.


او با بیان اینکه اصفهان، کاشان و نطنز به ترتیب بیشترین تعداد مهمانان نوروزی را در استان پذیرش کرده اند، افزود: کاخ موزه چهلستون اصفهان، باغ فین کاشان و باغ پرندگان اصفهان نیز به ترتیب در صدر بازدیدکنندهای نوروزی بوده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان توضیح داد: سال گذشته، عالی‌قاپو مقام اول بازدید را داشت، اما امسال برای حفاظت از عالی‌قاپو، بازدید از این مکان با محدودیت تعداد مواجه شد.


زینلیان با بیان اینکه تمام ظرفیت هتل‌های اصفهان تا آخر روز ۱۳ فروردین پر هستند، اذعان کرد: در اصفهان از نظر هتل کمبود داریم، هتل‌ها از روز اول عید تکمیل بوده و نیاز به تحول در این حوزه است.
زینلیان گفت: به طور کل آمادگی پذیرش روزانه ۱۲۵ هزار نفر در شبانه روز را داریم و این جدای از افرادی است که در منزل اقوام و آشنایان اسکان دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.