امضای تفاهمنامه ساخت مدرسه ۱۰ کلاسه خیّرساز در تایباد

دومین تفاهمنامه ساخت فضای آموزشی در سال ۱۴۰۲، توسط یک خانواده نیکوکار تایبادی و اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی در تایباد به امضا رسید.

مهدی دونده فرماندار تایباد گفت: برای بهره برداری نهایی از این فضای آموزشی، بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است که ۵۰ درصد آن را فرزندان مرحوم عبدالرسول صفری و ۵۰ درصد دیگر آن را اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس خراسان رضوی پرداخت می‌کند.

او افزود: باتوجه به شمار بالای جمعیت دانش آموزی دختران در حاشیه تایباد، این فضای آموزشی در مقطع متوسطه اول دخترانه و در یکی از مناطق حاشیه تایباد در زمینی به مساحت دو هزار مترمربع ساخته می‌شود.

فرماندار تایباد به ساخت فضا‌های آموزشی در مناطق پر جمعیت این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: برای به حداقل رساندن مشکلات حوزه آموزشی این خطه، به نگاه و مساعدت‌های خیرین تایباد مانند همیشه نیاز داریم تا با همت و تلاش بتوانیم زیرساخت‌های لازم حوزه آموزشی را در این شهرستان مرزی را فراهم کنیم.

دونده بیان کرد: امسال اولین تفاهمنامه ساخت مدرسه شش کلاسه به همت جوانترین خیر مدرسه سازی تایبادی با پیش بینی اعتباری افزون بر ۶۰ میلیارد ریال در شهر ریزه از توابع بخش میان ولایت تایباد به امضا رسید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار