ساخت بزرگ ترین مجتمع آموزشی کشور در نیشابور

در جلسه‌ای که با حضور مسئولان نیشابور و رئیس نوسازی و تجهیز خراسان‌رضوی برگزار شد تفاهم‎‏نامه ساخت ۲۰ مدرسه جدید به امضا رسید.

مهدی قاضی مدیر آموزش و پرورش نیشابور گفت: امروز به عنوان یک روز ماندگار دیگر در تاریخ شهر نیشابور به ثبت می‎رسد.

او افزود: در جلسه‎ای، موضوع ساخت وکیلی ۹۹ به عنوان هنرستان دخترانه نیز در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد پیگیری لازم انجام شود تا این آموزشگاه در مهرماه سال آینده به بهره برداری برسد.

مدیر آموزش و پرورش نیشابور ادامه داد: پروژه بزرگ مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ درحال اجراست. سالن ورزشی و دیوارکشی دور آموزشگاه انجام شده و مشکل اصلی ما در آن مجموعه، انشعابات آب، برق و گاز است که باید با همت مسئولان شهرستان برطرف شود.

قاضی بیان کرد: هنرستان دخترانه وکیلی ۹۹ با هفت رشته پیش بینی شده است و می‎تواند بخش زیادی از نیاز‌های متقاضیان رشته‌های هنرستانی را برطرف کند و تفاضای ما این است که در کنار اتمام پروژه ساختمانی، پیش بینی‌های لازم به منظور تامین تجهیزات و نیروی انسانی انجام شود.

او به تشریح پروژه مجتمع آموزشی وکیلی ۱۰۰ به عنوان بزرگ‎ترین مجتمع آموزشی کشور و استان پرداخت و تصریح کرد: در فاز اول پروژه عظیم وکیلی ۱۰۰، دبیرستان متوسطه دوره اول ۱۲کلاسه با دوهزار و ۷۰۰ متر زیربنا ساخته می‌شود و علاوه بر آن در این پروژه خوابگاه، سلف سرویس و آمفی تئاتر، هنرستان ۹کلاسه و دبیرستان ۱۸کلاسه نیز ساخته خواهد شد.

امضای تفاهم نامه ۲۰ آموزشگاه

در ادامه، تفاهم نامه ساخت ۲۰ آموزشگاه جدید توسط خیر نیک‎اندیش عبدالرضا وکیلی با مشارکت ۵۰ درصدی به امضا رسید و مقرر شد که این مدارس تا ابتدای مهرماه به بهره برداری برسد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار