دیدار رئیس اداره آموزش وپرورش خراسان رضوی با مدیرکل صداوسیما استان

شوشتری رئیس اداره آموزش وپرورش خراسان رضوی با محسن نصرپور مدیرکل صداوسیمای خراسان رضوی دیدار کرد.

محسن نصرپورمدیر کل صدا وسیمای مرکز خراسان رضوی گفت: اجرای ۵ هزارپروژه باحدود ۲۵ هزارکلاس در ۲۳ سال گذشته نشان از همت، تلاش و اقدام خیر خواهانه خیرین در ساخت مدرسه دارد و توانسته اند هرماه در استان ۱۸ پروژه حدود ۹۰ کلاس درس را بسازندکه قابل تقدیر و قدردانی است.

او افزود:باید اقدامات و فعالیت‌های این خیرین در رسانه ملی واستانی برای جذب مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی بویژه در مناطق محروم منعکس و فرهنگ سازی شود.

مدیرکل صدا و سیما خراسان رضوی به برنامه‌های این سازمان برای انعکاس اقدامات خیرین مدرسه ساز اشاره کرد و گفت: ساخت مستند‌های تلویزیونی از خیرین مدرسه ساز، پخش گزارش‌های خبری در شبکه سراسری، حضور خیرین در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تولید محتوای کوتاه و تاثیر گذار در فضای مجازی بخشی از برنامه‌های صدا وسیمای مرکز خراسان رضو‌ی خواهدبود.

برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز

قاسم اربابی مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس در این نشست با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز با حضور خیرین کشوری و استانی گفت: هدف این جشنواره معرفی خیرین، مشارکت حداکثری مردم، توجه به زیر ساخت‌های آموزش و پرورش و مدرسه سازی است.

او افزود: ازابتدای سال ۱۴۰۰ تا مهر ۱۴۰۱ خیرین مدرسه ساز خراسان رضوی ۳۴۷ پروژه بازیربنای ۱۲۷ هزارمترمربع فضای آموزشی احداث وتکمیل کرده.

رسانه ملی، نقش عمده در جذب خیرین را دارد

شوشتری مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با قدر دانی از اقدامات موثر صدا وسیمای مرکز این استان در فرهنگ سازی در عرصه‌های مختلف گفت: رسانه استانی در تمام مناسبت‌های مختلف، همراه نهادی‌های فرهنگی و اجرایی بوده و قابل قدردانی است.

او با اشاره به تاثیر رسانه استانی در جذب مشارکت‌های مردمی در امر مدرسه سازی افزود: صدا وسیمای خراسان رضوی می‌تواند با پخش گزارش از کمبود‌ها، مشکلات زیر ساختی مدارس استان نقش عمده در جذب این مشارکت و زمینه حضور خیرین برای ساخت کلاس درس در مدارس استان باشد.

در ادامه با تمجید از تلاش‌های موثر و کار آمد رسانه استانی تقدیر ولوح یادبودی با مضمون امتنان و سپاس به مدیر کل صدا وسیمای خراسان رضوی اهدا و از خدمات مخلصانه ایشان و همکاران مرکز در عرصه تشویق و توسعه تعلیم وتربیت قدر دانی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.