پیام تبریک نماینده ولی فقیه در گیلان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: آرزوی نزول برکات و رحمت‌های بی شمار با حلول ماه مبارک رمضان و سال نو برای مردم.

نماینده، ولی فقیه در گیلان گفت: حلول ماه مبارک رمضان درروز‌های نخست سال جدید، برکت و رحمت را برای ایرانیان و گیلانیان به همراه خواهد داشت.

آیت الله رسول فلاحتی در پیام نوروزی سال جدید با اشاره به همزمانی حلول ماه مبارک رمضان با روز‌های نخست سال نو، بهره مندی ازبرکات و رحمت‌های ماه مبارک رمضان را در سال جدید برای مردم ایران و به ویژه گیلانیان آرزو کرد. 

وی همزمانی حلول ماه مبارک رمضان با آغاز سال جدید شمسی را خوش یُمن و پر میمنت خواند و افزود: این همزمانی می‌تواند برای مردم خوب کشور به ویژه گیلانی‌های مهربان و میهمان نواز، پربرکت، مایه بهروزی و سرشار از نیکی باشد. 

نماینده، ولی فقیه در گیلان، حضور بیش از پیش و پرشور مردم مومن و روزه دار در مساجد و حسینیه‌ها را خواستار شد و گفت: شب‌های ماه مبارک رمضان و به ویژه شب‌های قدر، زمان بسیار مناسب و غنیمتی بزرگ برای بهره مندی از مواعظ، علما و روحانیان محسوب می‌شود و خیر و برکت این شب‌ها برای مومنان روزه دار قابل شمارش نخواهد بود. 

آیت الله فلاحتی در پایان با اشاره به فراز و نشیب‌های گوناگون در سالی که گذشت، تصریح کرد: باید با درس گرفتن از تجربیات تلخ و شیرین سال ۱۴۰۱، برای پیشرفت و رسیدن به موفقیت در سال جدید برنامه ریزی و الگوبرداری کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.