پرداخت ۵۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در جهت تثبیت ۴۱۰ شغل در کنگاور

رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور گفت : با حمایت دولت سیزدهم، برای نخستین بار ۵۴۸ میلیارد ریال تسهیلات در جهت تثبیت ۴۱۰ شغل حوزه کشاورزی و دامپروری شهرستان کنگاور پرداخت شده است.

محمدخزایی رئیس اداره جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با بیان اینکه کنگاور در کنار ثروت منابع طبیعی و کشاورزی دارای ثروت منابع انسانی است، گفت : برای ایجاد اشتغال جوانان در حوزه کشاورزی بیش از ۲۱۰ میلیارد ریال از محل تبصره ۱۶ به تعداد ۱۲۵ نفر تسهیلات پرداخت شده است.

وی افزود: سهم تسهیلات بخش کشاورزی در بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه با هدف حفظ و ایجاد اشتغال صنایع تولیدی ۳۷۸ میلیارد ریال با عاملیت بانک کشاورزی، صندوق توسعه تعاون و صندوق کارآفرینی امید به ۵۴ نفر پرداخت شده است.

این مسئول با بیان اینکه در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم و اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها جهت حمایت از تولیدکننده‌های بخش دام و طیور تسهیلاتی دامدارکارت در نظر گرفته شده است، گفت: تا کنون تسهیلاتی به ارزش ۲۷۳ میلیارد ریال به ۶۱۴ نفر پرداخت شده است.

رئیس جهاد کشاورزی کنگاور از ثبت ۴۱۰ شغل ایجاد شده در بخش کشاورزی شهرستان در سامانه رصد اشتغال، خبر داد و اظهار داشت: تا کنون ۱۶۵ درصد تحقق اشتغال صورت گرفته است.

خزایی از پرداخت تسهیلات مشاغل خانگی به تعداد ۶۹ در سال جاری خبر داد و گفت: در این راستا ۶۵ میلیارد ریال پرداخت شده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار