استاندار مرکزی:

مسئولان از وعده‌های غیرقابل تحقق خودداری کنند

مخلص‌الائمه گفت: شهرداران و مقامات اجرایی از دادن وعده‌های غیرقابل تحقق جدا خودداری کنند.

مخلص‌الائمه استاندار مرکزی در دیدار با شهردار، معاونین و مدیران ارشد شهرداری و برخی اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک گفت: شهرداران و مقامات اجرایی ضمن پیگیری مجدانه درخواست‌های مردم از دادن وعده‌های غیرقابل تحقق جدا خودداری کرده به وعده‌های داده شده با اولویت رسیدگی کنند. 

مخلص‌الائمه افزود: باید تلاش کنیم در فرصت‌های باقی‌مانده از عمر خدمتی در راستای اجرای رسالت‌ها و مسئولیت‌های باقی مانده تلاش جهادی داشته باشیم چراکه فرصت‌ها زودگذر هستند. 

او تسریع در اجرای پروژه‌ها، تعریف طرح‌های پیشران، تعیین روز‌های جهادی برای رسیدگی به امور محله‌ها، حفظ حقوق بیت‌المال و تلاش برای تقویت نظام هویت استان و حرکت در چارچوب گفتمان مسأله محورِ نتیجه‌گرا را مورد تأکید قرار داد.

استاندار مرکزی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت شهید باکری، روز شهردار بیان کرد: رهبر معظّم انقلاب در اولین دیدار با هیأت دولت سیزدهم مهمترین سرمایه دولت را اعتماد و امید مردم عنوان و اشاره فرمودند که این سرمایه آسیب دیده و بایستی ترمیم شود.

او ادامه داد: دستگاه‌هایی که بیشترین سطح مواجهه با مردم را دارند و با اقشار و آحاد مختلف ارتباط دارند که شاید نگین آن شهرداری‌ها باشند در اجرای این دغدغه مقام معظم رهبری نقش مهمی دارند.

در انتهای مراسم نیز از نفرات برتر کنکور ۱۴۰۱ ساکن اراک تقدیر شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.