وجود یک مجتمع رفاهی بین‌راهی به ازای هر ۳۵ کیلومتر در میامی

فرماندار میامی با بیان اینکه در این شهرستان به ازای هر ۳۵ کیلومتر یک مجتمع رفاهی ویژه زائران و مسافران قرار دارد، گفت: این زیرساخت‌ها برای ایام نوروز مهیا شده است.

آشوری  در حاشیه بازدید از امکانات زیرساختی پذیرایی مسافران میامی در آستانه نوروز و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حدود ۱۵۰ کیلومتر از محور اصلی تهران مشهد مربوط به شهرستان میامی است، ابراز کرد: تمام تمهیدات لازم برای اسکان و خدمت رسانی به زائران رضوی و مسافران نوروزی دیده شده است.

وی با بیان اینکه در شهرستان میامی به ازای هر ۳۵ کیلومتر یک مجتمع بین راهی وجود دارد، افزود: تمام این مجتمع‌ها مورد بازدید قرار گرفته و ۹۰ درصد مشکلاتی که در بازدیدهای گذشته عنوان شده بود خوشبختانه رفع شده است.

فرماندار میامی با بیان اینکه امکانات اقامتی غالب مجتمع‌های بین راهی آماده شده است و مسافرین عزیز می‌توانند از این امکانات بهره مند شوند، ابراز کرد: در بازدیدهای ابتدایی نقص بعضی از نازل‌های سوخت جایگاه‌ها، فراهم نبودن امکانات رفاهی، اقامتی، بهداشت محیط و … وجود داشت که بسیاری شأن امروز برطرف شده است.

آشوری با بیان اینکه عدم زیبایی منظر برای مسافران و زائران، عدم درج نرخ خدمات، نقص پارکینگ، رمپ وردی و خروجی، نقص در کارت خوان‌ها و بهداشت نمازخانه‌ها و … از دیگر ایرادی بود که در آستانه نوروز و پیش از پیک مسافران نوروزی برطرف شد، بیان کرد: این زیرساخت‌ها آماده میزبانی از زائران رضوی و مسافران نوروزی هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.