اعلام افزایش پهنای باند ۲۰ ترابایتی شبکه انتقال زیرساخت

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان کرمان از افزایش پهنای باند۲۰ ترابایتی شبکه انتقال زیرسخت در ۱۸ ایستگاه تا پایان شهریور سال آتی خبرداد.

حسین ساجدی مدیرکل ارتباطات وفناوری استان کرمان در نشست خبری برگزارشده پس از آخرین جلسه شورای راهبری ارتباطات وفناوری سال ۱۴۰۱ استان که باحضورمدیران واحد‌های تابعه و نمایندگان اپراتور‌های ارتباطات سیار درمحل شرکت مخابرات استان برگزارشد، بر لزوم بررسی و تصویب پروژه‌ها و برنامه‌های سال۱۴۰۲ در جلسه بعدی شورا تاکید کرد و اضافه نمود که از دستگاه‌های تابعه خواسته شده که تا زمان جلسه بعدی برنامه‌های کاری خود را تدوین نمایند.

مدیرکل ارتباطات با توجه به افزایش پهنای باند ۲۰ترابایتی با استفاده از تکنولوژی داخلی و توان شرکت‌های دانش‌بنیان در ۱۸ ایستگاه تا پایان شهریور سال آتی خبرداد وگفت: با استفاده از افزایش پهنای باند در ۱۰شهرستان کرمان، رفسنجان، جیرفت، بم، سیرجان، کوهبنان، راور، زرند، شهربابک، کهنوج و شهر زه‌کلوت، افزایش چشمگیری در پهنای باند قابل واگذاری به اپراتور‌های ثابت، سیار و ارائه دهندگان خدمات دیتا را شاهد خواهیم بود.

ساجدی‌فر ضمن تاکید بر رفع مشکل انتقال سایت‌های روستایی توسط مخابرات استان، از تعهد مخابرات نسبت به نصب وراه اندازی حداقل ۱۵ سایت uso همراه اول در روستا‌های استان تا پایان ماه جاری سخن به میان آورد.

او از برگزاری جلسه آموزشی دفاتر پیشخوان در خصوص امور پستی توسط اداره‌کل پست استان در روز چهارشنبه ۲۴ اسفند ماه خبر داد و این جلسه را در بهبود فرآیند امور پستی در دفاتر پیشخوان مفید فایده توصیف کرد.

مدیرکل ارتباطات در ادامه خواستار برگزاری همایش با هماهنگی اداره کل ict جهت اطلاع رسانی در خصوص پیشگیری از وقوع جرم وسرقت‌ها در استان شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.