به جای مواد آتش زا، برای کودکان نیازمند لباس بخریم

پویش "به جای خرید مواد منفجره چهارشنبه سوری یک دست لباس برای کودکی که باحسرت به دوستانش نگاه می‌کند بخریم" در خمینی شهر اصفهان راه اندازی شد.

مهدی مرادیان مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر گفت: سنت شب چهارشنبه آخر سال، در سال‌های اخیر جای خود را به ترقه بازی و استفاده از مواد محترقه داده و موجب آسیب‌های زیاد جسمی و مادی در جامعه شده است.


او افزود: آتش نشانی خمینی شهر برای فرهنگ سازی به منظور کاهش این حوادث پویش "به جای خرید مواد منفجره چهارشنبه سوری یک دست لباس برای کودکی که با حسرت به دوستانش نگاه می‌کند، خریداری شود" به جریان انداخته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی شهر افزود: این پویش با توجه به شرایط جامعه، اهمیت فرهنگ‌سازی و گسترش کار خیر در بین مردم راه اندازی شد تا علاوه بر اینکه مردم در شب چهارشنبه آخر سال، ساعاتی ایمن و با نشاط را در کنار یکدیگر سپری می‌کنند کمکی به افراد نیازمند هم در آستانه سال نو کمک کنند.


مرادیان همچنین به اجرای برنامه‌های آموزش نکات ایمنی و کاربردی برای پیشگیری از بروز حوادث احتمالی اشاره کرد وگفت: تا این لحظه حادثه مرتبط با شب چهارشنبه آخر سال در شهر نداشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.