سفیر کنیا:

تراکتور ایرانی با نیاز کشاورزی کنیا تطابق دارد

سفیر کنیا در کشورمان گفت: تولیدات تراکتورسازی ایران تطابق بیشتری با نیاز کشاورزی کنیا دارد و این موضوع در بخش فنی و قیمت نمود بیشتری دارد.

به نقل از روابط عمومی شرکت تراکتورسازی تبریز، جاشوا گاتیمو آگوتا سفیر کنیا در کشورمان در حاشیه بازدید از این گروه صنعتی گفت: کشورم  نیاز به ماشین آلات کشاورزی  برای توسعه و مکانیزه کردن در این بخش دارد و برای این منظور کشور پاکستان و ایران به عنوان تولید کننده تراکتور به کنیا پیشنهاد شده بود که با بررسی‌های مفصل مشخص شد تولیدات تراکتورسازی ایران تطابق بیشتری با نیاز کشاورزی کنیا دارد و این ارجحیت چه در بخش فنی و مهندسی و چه در مورد قیمت تمام شده بیشتر نمود داشت.

وی با بیان اینکه برای دیدن تولیدات تراکتورسازی در مزارع کنیا خواهد جنگید، از مسوولان تراکتورسازی دعوت کرد برای معرفی هرچه بیشتر تولیداتشان، در نمایشگاه کشاورزی پیش رو در کنیا شرکت کنند.

مصطفی وحیدزاده، مدیرعامل گروه صنعتی تراکتورسازی ایران نیز در این بازدید با اعلام اینکه تراکتورسازی آماده هرگونه همکاری برای توسعه مکانیزاسیون بخش کشاورزی کنیا است، اظهار کرد: تراکتورسازی ایجاد خط تولید و یا صادرات به کنیا را به عنوان گزینه‌های روی میز می‌تواند به کنیا ارائه کند.

او ادامه داد: تراکتور‌های تولیدی در تراکتورسازی در حال حاضر در مزارع بیش از ۲۵ کشور دنیا استفاده می‌شود، اما توسعه بازار‌های هدف همچنان در برنامه بخش صادراتی این مجموعه با اولویت نیاز داخلی قرار دارد.

تراکتورسازی ایران هم اکنون با ۱۲ شرکت اقماری که هشت شرکت در تبریز، ۲ شرکت در خارج از آذربایجان شرقی و ۲ شرکت در بیرون از مرز‌های کشور ایران، بزرگترین تولید کننده ماشین آلات کشاورزی و تراکتور از ۳۵ تا ۱۵۰ اسب بخار در کشور می‌باشد.

امسال تعداد تراکتور‌های تولیدی این گروه از ۳۱ هزار دستگاه گذشت و ۲هزار و ۵۰۰ دستگاه تراکتور به ارزش ۴۵ میلیون دلار به بیش از ۲۰ کشور جهان صادر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار