اخبار نیروی انتظامی استان قزوین؛

از دستگیری ۲ فروشنده مواد محترقه غیرمجاز در تاکستان تا کشف بیش از ۱۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز یکشنبه بیست و یکم ۱۴۰۱ را در این بسته خبری بخوانید.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحد‌های صنفی شهر "تاکستان" بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با هماهنگی قضائی به این واحد صنفی اعزام و در بازرسی از آن ۳ هزار و ۷۲۱ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان ادامه داد: در اقدامی دیگر ماموران انتظامی بخش خرمدشت در بازدید خود از یک واحد صنفی، ۵ کیلوگرم اکلیل سرنج به همراه ۵ هزار و ۵۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی گفت: متهمان به همراه اقلام کشف شده به مراجع قضائی معرفی شدند.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با تلاش شبانه روزی و بکارگیری تیم‌های عملیاتی از ماموران با هرگونه هنجارشکنی و فعالیت غیرقانونی که موجب ایجاد مزاحمت و به خطر افتادن جان و مال شهروندان می‌شود، برخورد قاطع خواهد کرد.

کشف مواد محترقه در گشت شبانه پلیس

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: با تلاش ماموران انتظامی شهرستان البرز ۸۷ هزار و ۸۱۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و ۳ نفر در این خصوص دستگیرشدند.

وی افزود: باتوجه به نزدیک شدن ایام پایانی سال و در راستای طرح مقابله با عاملان خرید و فروش مواد محترقه، در پی کسب خبری مبنی برنگهداری و فروش مواد محترقه توسط افرادی سودجو در شهر‌های بیدستان، مهرگان و شریف آباد بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان البرز قرار گرفت.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد:پس از شناسایی متهمان و محل فعالیت آن‌ها ماموران به محل‌های مورد نظر اعزام، و در بازرسی از مخفیگاه‌های آنان ۸۷ هزار و ۸۱۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف، و ۳ نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

به گفته وی، متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی هرگونه فعالیت مشکوک مربوط به تهیه و توزیع مواد محترقه را از طریق مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

فروشندگان مواد محترقه دستگیر شدند

سرهنگ بیژن خدایی فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: در راستای برخورد با فروشندگان مواد محترقه غیر مجاز و پیشگیری از آسیب‌های چهارشنبه آخرسال، ماموران انتظامی شهرستان قزوین بازدید از واحد‌های صنفی و دستفروشان فعال در این خصوص را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران با تشکیل تیم‌های عملیاتی در بازدید از اصناف و واحد‌های صنفی شهر قزوین ۲۵ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قزوین ادامه داد: ماموران در اقدامی دیگر یکی از فروشندگان عمده مواد محترقه در شهر قزوین را شناسایی کرده و در بازدید از مخفیگاه وی ۴۰ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف کردند.

سرهنگ خدایی با اشاره به اینک متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند، از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرقانونی یا مشکوک در این خصوص مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کشف بیش از ۱۵ کیلو تریاک در عملیات مشترک پلیسی

سرهنگ داود عبدالمالکی جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اقدامات اطلاعاتی از انتقال محموله تریاک توسط یکی از قاچاقچیان مواد مخدر در محور‌های مواصلاتی کرمان اطلاع پیدا کرده و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطمینان از صحت و سقم موضوع، مراتب را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کرمان اطلاع رسانی کرده و اکیپ‌های عملیاتی این فرماندهی برای دستگیری قاچاقچی شناسایی شده اعزام شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان ادامه داد: متهم که با استفاده از یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال حرکت بود، در عملیاتی غافلگیرانه و ضربتی توسط ماموران متوقف و دستگیر شد.

سرهنگ عبدالمالکی با اشاره به اینکه ماموران در بازدید از خودرو ۱۵ کیلو و ۳۰۰ گرم تریاک که به صورت ماهرانه‌ای جاساز شده بود کشف کردند، یادآور شد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.