کشف مواد محترقه از دو واحد صنفی در استان قزوین

حدود ۸ هزار عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در ۲ واحد صنفی در شهرستان‌های آوج و تاکستان کشف شد.

سرهنگ علی زرینی فرمانده انتظامی شهرستان آوج از کشف ۴ هزار و ۹۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحد‌های صنفی این شهرستان خبر داد.

سرهنگ زرینی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فروش مواد محترقه غیرمجاز در یکی از واحد‌های صنفی شهر آوج بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران بلافاصله با اخذ دستور قضائی به محل اعزام شده و در بازرسی از این واحد صنفی ۴ هزار و ۹۲۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز کشف و یک نفر را در این خصوص دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان آوج گفت: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

وی تاکید کرد: استفاده از مواد محترقه علیرغم هیجان کوتاهی که برای جوانان و نوجوانان دارد، خطرات زیادی را را هم به دنبال دارد که آن‌ها توجه چندانی به این موضوع ندارند، به همین منظور لازم والدین به ویژه در این ایام توجه و مراقبت بیشتری نسبت به فرزندان خود داشته باشند.

سرهنگ کوروش عزیزی فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان هم از کشف بیش از ۳ هزار عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز از یک واحد صنفی متخلف در این شهرستان خبرداد.

سرهنگ عزیزی گفت: با توجه به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال و در راستای تشدید روند مبارزه با خرید و فروش موادمحترقه، درپی دریافت خبری مبنی برفعالیت یک واحدصنفی در امر فروش و نگهداری مواد محترقه در شهرستان تاکستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس اطلاعات وامنیت عمومی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از بررسی‌های همه جانبه و محرز شدن صحت موضوع، پس از هماهنگی قضایی به محل موردنظر اعزام و در بازرسی از آن، تعداد ۳ هزار و ۸۰ عدد انواع موادمحترقه غیرمجاز، کشف و یک نفر را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: متهم باتشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: شهروندان در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعاتی مبنی بر فروش و یا نگهداری این اقلام، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.