افتتاح دبیرستان ۶ کلاسه دخترانه در اهواز

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: یک مدرسه ۶ کلاسه توسط خیر نیک اندیش "محمد حلوایی" در روستای کم برخوردار ام الطمیر اهواز بهره برداری شد.

محمد سعیدی پور مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در آیین افتتاح این مدرسه گفت: با توجه به‌ اینکه هوای استان بسیار گرم است نیاز به تامین سه هزار کولر برای رفاه حال دانش آموزان در مدارس خوزستان است.

او  از خیران خواست برای تامین این میزان وسیله سرمایشی با این اداره کل همکاری کنند تا دانش آموزان در شرایط مناسبی تحصیل کنند.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به خیر نیکوکار محمدحلوایی که این مدرسه را ساخته است ، گفت: این خیر هم مدرسه ساز و مدرسه یار است و پیشنهاد دادند که ۵۰۰ دانش آموز را می خواهند به لحاظ نرم افزاری تامین کنند تا برای ادامه تحصیل تا دانشگاه مشکلی نداشته باشند.

آقای سعیدی پور افزود: خیر نیک اندیش محمد حلوایی جزء اندک خیرانی است که تمام هزینه ساخت مدرسه را پرداخت می کند.

او ادامه داد: در دولت سیزدهم مردمی سازی و مشارکت ها و پویش ها و جهاد مدرسه سازی بسیار پر رنگ تر شده است.

مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به مشخصات دبیرستان ۶ کلاسه مهدجان افزود: این مدرسه در مساحت یکهزار و ۶۰۰ مترمربع و با زیربنای آموزشی ۸۵۰ مترمربع و بااعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال توسط خیر ارجمند محمد حلوایی ساخته شده است.

آقای سعیدی پور ادامه داد: ۲ پروژه دیگر را این خیر عزیز در دست اجرا دارد که یکی از این پروژه ها در شهرستان هندیجان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی و با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار و پروژه دیگر در مسجد سلیمان با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی است که امید است تا مهر ۱۴۰۲ این پروژه ها افتتاح شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.