صادرات ۵۴ میلیون دلاری تعاونی‌های اصفهان

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی اصفهان گفت: شرکت‌های تعاونی استان امسال با ۵۴ میلیون دلار  صادرات رتبه چهارم کشور را کسب کردند.

روح‌الامین امیری، مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان گفت: صادرات بخش تعاون کشور، امسال حدود هزار و ۵۶ میلیون دلار بوده که سهم استان اصفهان از این رقم ۵۴ میلیون دلار و کسب رتبه چهارم کشور است.

او افزود: صادرات محصولات تولیدی و خدمات، زمینه بهره وری و افزایش کیفیت محصولات و خدمات تعاونی‌ها را فراهم می‌کند و به عنوان یکی از گزینه‌ها در افزایش سهم تعاون در اقتصاد کشور محسوب می‌شود.


مدیر امور تعاون اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه تحقق این امر، ارزآوری، افزایش تولید ناخالص ملی و توسعه بازار شرکت‌های تعاونی را در پی دارد گفت: تعاونی از کارآمدترین الگو‌های توسعه اقتصادی و اجتماعی برای تحقق اهدافی همچون مردمی‌سازی اقتصاد، توزیع عادلانه فرصت‌ها و منابع و امکانات، ایجاد اشتغال و بهبود معیشت و رفاه گروه‌های کم درآمد و متوسط جامعه است.

۴ درصد از اشتغال کشور با بیش از ۵۴ هزار فرصت شغلی در تعاونی‌های استان اصفهان ایجاد شده و ۶ درصد تعاونی‌های فعال کشور در اصفهان دایر است.
استان اصفهان ۶ هزار و ۷۵۶ تعاونی فعال و غیرفعال و در دست اجرا دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.