تزریق ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات به تعاونی‌های اصفهان

مدیر امور تعاون اداره کل تعاون اصفهان گفت: ۲ هزار و ۱۱۵ میلیارد ریال تسهیلات تبصره ۱۸ برای توسعه تعاون و احیای تعاونی‌های غیرفعال اختصاص یافت.

روح‌الامین امیری مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ۸۰۵ میلیارد ریال از این تسهیلات، ثابت و‌هزار و ۳۱۰ میلیارد ریال آن تسهیلات در گردش است گفت: ۵۵ میلیارد ریال هم به‌عنوان تسهیلات مصوب تفاهم نامه بانک رسالت به تعاونی‌های استان اختصاص یافته که ۱۵ میلیارد ریال تسهیلات ثابت و ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات در گردش است.


او با اشاره به بهره برداری از۳۰ شرکت تعاونی با سرمایه گذاری چهار هزار و ۳۴۳ میلیارد ریال و اشتغالزایی برای ۳۴۴ نفر به مناسبت دهه فجر ادامه داد: امسال ۸۹ تعاونی در بخش‌های مختلف تولیدی، توزیعی و خدماتی در استان تشکیل شده است.


مدیر امور تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان افزود: این تعداد شرکت با سرمایه اولیه بیش از ۹۵ هزار و ۳۶ میلیون ریال و ایجاد هزار و ۹۵۸ فرصت شغلی تشکیل شده و نقش مهمی در افزایش اشتغال پایدار، ایجاد عدالت اجتماعی و تجمیع سرمایه‌های خُرد برای توسعه اقتصادی کشور خواهد داشت.

استان اصفهان ۶ هزار و ۷۵۶ تعاونی فعال، غیرفعال و در دست اجرا دارد. ۶ درصد از تعاونی‌های فعال کشور متعلق به اصفهان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.