نیمه شعبان فرصتی برای تبیین مهدویت است

عضو مجمع مصلحت تشخیص نظام گفت: سالروز ولایت حضرت ولیعصر (عج) فرصت مناسبی برای تبیین کامل مهدویت است.

عضو مجمع مصلحت تشخیص نظام  شب گذشته در مراسم جشن نیمه شعبان که در مصلای امام ره ارومیه با حضور نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه برگزار شد اظهار کرد: نیمه شعبان و بزرگداشت اعیاد میلاد باسعادت دوازدهمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت همواره جنبه مردمی داشته و این امر موجب برگزاری با شکوه آن می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم افزود: با سیاستگذاری و راهبری صورت گرفته شده و حضور گروه‌ها و تشکل‌های مردمی در صحنه و برنامه‌های منسجم میتوان مهدویت را تبیین کرد.

وی با اشاره به ضرورت برگزاری جشن‌های خیابانی و استفاده از ظرفیت‌های هنری در بزرگداشت نیمه شعبان گفت: برپایی جشن نیمه شعبان از گذشته تا به امروز به صورت مردمی برگزار شده و در این صورت است که می‌توان به اهداف برپایی جشن نیمه شعبان دست یافت

حجت الاسلام والمسلمین مصباحی مقدم تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی بر این مبنا شکل گرفته و همه آنچه که در این نظام دنبال می‌شود در راستای فراهم کردن زمینه‌ها برای ظهور ان حضرت (عج) است و اگر غیر از این باشد باید تعجب کرد.

وی در پایان تاکید کرد: همه سیاست‌های نظام جمهوری اسلامی ایران اعم از سیاست‌های اقتصادی، جهت گیری‌های سیاسی، فرهنگی و ... در راستای آموزه مهدویت است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.