برگزاری جشن بزرگ میهمانی منجی در همدان

دبیر ستاد مردمی ملت امام حسین همدان گفت: جشن بزرگ میهمانی منجی در همدان همزمان با روز نیمه شعبان برگزار می‌شود.

مهدی صلواتیان ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف و نیمه شعبان افزود: همزمان با این روز فرخنده میهمانی ۱۵ کیلومتری در استان همدان برگزار می‌شود.

او با اشاره به برگزاری برنامه‌های میلاد منجی در شهر همدان افزود: جشن بزرگ میهمانی منجی با حضور خانواده‌های همدانی همزمان با روز میلاد امام عصر در پیاده راه اکباتان به سمت میدان امام با ارائه ویژه برنامه‌های شاد و مفرح و متناسب در این روز فرخنده برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مردمی ملت امام حسین همدان از اجرای سرود سلام فرمانده ۲ با حضور بیش از یک هزار نفر از کودکان و نوجوانان همدانی همزمان با روز میلاد امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خبر داد و تصریح کرد: همچنین ۵ سرود دیگر نیز توسط گروه‌های سرود با مضمون امام زمان در ان روز فرخنده اجرا خواهد شد.

صلواتیان به برنامه‌های میهمانی منجی در همدان اشاره کرد و افزود: برنامه مهمانی منجی جشن خانوادگی با عنوان یک روز زیبا با میلاد صاحب عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف برپایی و ایجاد ۶۰ غرفه از طریق هیئت‌ها مساجد، پایگاه‌های تشکل‌های مردمی، نهادها، ادارات و ارگان‌ها در مسیر جشن با رویکرد ازدیاد جمعیت مهدویت، کودک و نوجوان از جمله برنامه‌ها در شهر همدان است.

او همچنین برپایی غرفه‌های نسل ظهور مشاوره، آموزش همراه با شهر بازی کودکانه، اهدا هدایا، مسابقات، پذیرایی، نورافشانی و همچنین حضور عمو صفا، عمو حمید، عمو روحانی را از دیگر برنامه‌ها برشمرد و افزود: در این برنامه نیز برای شرکت کنندگان هدایایی از جمله کمک هزینه ۱۴ سفر زیارت مشهد مقدس، کمک هزینه ۱۴ سفر زیارت فاطمه معصومه سلام الله علی‌ها دوچرخه، اسکوتر، کارت هدیه و ده‌ها هدیه دیگر در نظر گرفته شده است.
دبیر ستاد مردمی ملت امام حسین همدان با اشاره به اینکه در این جشن با برپایی موکب‌ها و ایستگاه‌های مختلف از همه شرکت کنندگان پذیرایی ویژه می‌شود گفت: این جشن روز چهارشنبه ۱۷ اسفند ماه ساعت ۱۴ الی ۱۹ در پیاده راه اکباتان برگزار و دیدار شهر باستانی هگمتانه رایگان است.

صلواتیان بر حضور پر شور خانواده‌های همدانی در این جشن که به میمنت و شاد باش میلاد امام خوبی‌ها حضرت مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برگزار می‌شود تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.