تشدید نظارت‌ بر بازار شب عید با همکاری حوزه مقاومت بسیج

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی فارس گفت: طرح تشدید نظارت و بازرسی بر بازار شب عید در شیراز با همکاری کارگروه نظارتی حوزه مقاومت بسیج سیدالشهداء اصناف و بازاریان سپاه ناحیه بقیه الله (عج) آغاز شده است.

علیرضا شیخ با اشاره به اینکه بازرسی‌ها تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه می‌یابد، گفت: در مانور آغازین طرح نظارت بر وضعیت عرضه کالا‌های اساسی ۷۰ نفر بازرس در قالب ۳۵ تیم راهی بازار شدند.

این مقام مسئول با بیان اینکه با توجه به حجم تقاضا‌های مردم به واسطه‌ی نزدیک شدن به بازار شب عید و ماه مبارک رمضان احتمال بروز برخی تخلفات از سوی واحد‌های صنفی وجود دارد، اظهار کرد: با همکاری کارگروه نظارت بر بازار حوزه مقاومت بسیج آماده کنترل ناهنجاری‌های احتمالی هستیم.

او با اشاره به اینکه بازرسان کارگروه مذکور از افراد خبره و آموزش دیده هستند، ابراز کرد: با توجه به اهمیت حمایت از مصرف کنندگان این مدیریت آمادگی دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارش‌های مردمی از طریق تلفن ۳۲۱۷۲۰۲۰ است.

مدیر بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس گفت: در حین بازرسی از واحد‌های صنفی از کسبه منصف نیز تجلیل به عمل خواهد آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.