جشنواره دختران آفتاب در دوپلان

رئیس گروه توسعه ورزش بانوان چهارمحال و بختیاری از برگزاری جشنواره دختران آفتاب ایران ویژه مدارس روستایی و عشایری خبر داد.

سوسن تمدن گفت: آیین افتتاحیه جشنواره ملی فرهنگی ورزشی دختران آفتاب در دبیرستان دخترانه شبانه روزی فاطمه الزهرا (س) دوپلان برگزار شد.

وی افزود: این جشنواره ورزشی و فرهنگی در راستای تفاهم نامه بین وزارتخانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش و با همکاری استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر در استان ما در روستای دوپلان کلید خورد و این جشنواره در سراسر مدارس شبانه روزی چهارمحال و بختیاری برگزار خواهد شد.

رئیس توسعه ورزش بانوان چهارمحال وبختیاری گفت: طرح دختران آفتاب (دا) دارای دو بخش همگانی و قهرمانی است که در بخش همگانی باید از رشته‌های ورزشی بومی و محلی مانند هفت سنگ و.. در بخش قهرمانی هم باید یکی از رشته‌های دو میدانی، بسکتبال، والیبال، بدمینتون و …انتخاب شود.


بیشتر بخوانید


تمدن افزود: تجلیل از سفیران دا و سفیران دانش آموز، برپایی نمایشگاه صنایع دستی و محصولات خانگی، پخت نان و آش محلی، اجرای سرود، برگزاری کارگاه‌های مهارت‌های زندگی سالم و آسیب‌های اجتماعی، کمک‌های اولیه و... از برنامه‌های فرهنگی این جشنواره بود.

وی یادآور شد: مستعدین ورزش در یک سری فرایند‌ها آماده حضور در مسابقات کشوری می‌شوند و دانش آموزان برتر به عنوان سفیران دانش آموزان برای فعالیت در خانه‌های ورزش روستایی با دهیاران همکاری می‌کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار