توزیع عادلانه اعتبارات به ویژه در مناطق محروم رویکرد اصلی دولت سیزدهم

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: توزیع عادلانه منابع و امکانات به‌ویژه در مناطق کمتربرخوردار کشور رویکرد اصلی دولت سیزدهم است.

غلامعلی حیدری در آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمن در جنگ ترکیبی علیه جمهوری اسلامی ایران، تمامی توان خود را به کارگرفته است.

وی ایجاد شکاف و فاصله بین مردم، مسوولان و حاکمیت را از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: دولت سیزدهم با اقدامات مطلوب و به‌موقع خود به‌ویژه در رفع چالش آب مناطق مختلف کشور از جمله چهارمحال و بختیاری عملکرد قابل‌توجهی داشت.

حیدری به تلاش برای رفع مشکل آب آشامیدنی مرکز چهارمحال و بختیاری در تنش آبی تابستان سال‌جاری اشاره و تصریح کرد: با تکمیل و بهره‌برداری از طرح انتقال آب آشامیدنی نیمی از جمعیت استان تحول بزرگی در این حوزه رخ می‌دهد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های مختلف برای تامین آب پایدار بخش‌های مختلف کشور یادآور شد: چهارمحال و بختیاری در این بخش سهم قابل‌توجهی داشته و دولت سیزدهم نگاه خاصی به استان کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به بارش‌های برف سنگین در نقاط مختلف این استان اظهار داشت: رییس‌جمهور، معاون اول رییس‌جمهور، مسوولان ملی و استانی با وحدت، همدلی و انسجام برای مدیریت این بحران تلاش کردند.

وی گفت: دولت سیزدهم امسال‌ برابر ۶ سال بودجه چهارمحال و بختیاری را برای توسعه این استان اختصاص داده و استان به یک کارگاه عمرانی فعال تبدیل شده است.

حیدری تاکید کرد: جشنواره ابوذر فرصت مطلوبی برای شناسایی نیرو‌های مستعد و رویش‌های جدید به‌منظور مقابله با دشمنان جمهوری اسلامی ایران در جنگ‌های مختلف است.


بیشتر بخوانید


وی افزود: فعالان رسانه‌ای نسبت به تبیین اقدامات دولت و نظام جمهوری اسلامی بکوشند و در قالب جهاد تبیین برای جامعه اُمیدآفرینی و با رسالت ابوذرگونه خود با دشمن مبارزه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۲۲:۴۰ ۱۶ اسفند ۱۴۰۱
جناب غرب و شمال و مرکز استان از صنعت بی برخوردار است استانی که میتواند یک ابر استان صنعتی با توجه به موقعیت و منابع آب و انرژی فراوانش باشد
تمرکز همه صنایع در نوار باریک شرق استان و پراکنده و عادلانه تقسیم نشدن صنایع و شهرها و شهرکهای صنعتی و تولیدی و کارخانجات در سراسر استان با عقل و منطق و توزیع صنعت و شهرکهای صنعتی و تولیدی جور در نمی آید