برگزاری آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر در چهارمحال و بختیاری

مسئول بسیج رسانه چهارمحال و بختیاری گفت: در آستانه فرارسیدن نیمه شعبان، آیین اختتامیه ششمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر در استان برگزار و آثار برگزیده معرفی می‌شود.

احسان ربیعی اظهار داشت: این جشنواره رسانه ای از ساعت ۰۹:۰۰ صبح روز سه‌شنبه ۱۶ اسفندماه مصادف با ایام میلاد با سعادت حضرت مهدی (عج) با حضور شرکت‌کنندگان در سالن همایش‌های مجتمع فرهنگی لاله شهرکرد برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف از این برنامه، تجلیل از برگزیدگان و منتخبین جشنواره و تقویت انگیزه قشر خبرنگار برای نقش‌آفرینی در جنگ رسانه‌ای و فرهنگی است که امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق و مناسب بتوانیم زمینه بروز استعداد‌ها و توانمندی‌های نوجوانان و جوانان فعال در این زمینه را فراهم آورده و از سوی دیگر هم با استفاده از تجارب ارزشمند پیشکسوتان قدم‌های اساسی و کیفی در راستای فعالیت‌های رسانه‌ای برداریم.


بیشتر بخوانید


ربیعی اضافه کرد: هدف ما این است تا با ایجاد وفاق، همدلی و وحدت در جمع اصحاب رسانه در ارتقای کیفیت کار رسانه‌ای در استان قدم موثری برداریم و ضمن تجلیل از توان و هنر خبرنگاران، استعداد‌های خلاق در این عرصه را شناسایی کرده و جامعه رسانه‌ای استان را تقویت کنیم.

وی ادامه داد: قریب به ۲۵۰ اثر از تیرماه تا دهم دی‌ماه سال جاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که برای اطمینان شرکت‌کنندگان از سلامت برگزاری برنامه و جلوگیری از ایجاد هرگونه شائبه‌ای، داوری آثار به صورت متمرکز از سوی داوران سازمان بسیج رسانه کشور به مدت ۵۰ روز به صورت دقیق انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.