ازهفته آینده؛

طرح ترافیک روزانه در نهاوند اجرا می‌شود

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند گفت: طرح ترافیک از روز شنبه ۲۰ اسفند به شکل روزانه در نوبت صبح و عصر اجرا خواهد شد.

سرهنگ علی کوثر شیراوند سه شنبه ۱۶ اسفندماه در جلسه شورای ترافیک شهرستان نهاوند، افزود: اجرای طرح ترافیک در شهر نهاوند از یک هفته پیش عصر‌ها آغاز شده است و از روز شنبه عصر‌ها از ساعت ۱۷ تا ۱۹:۳۰ و صبح‌ها هم از ۱۰:۳۰ تا ۱۲:۳۰ در خیابان‌های مرکزی شهر خواهد بود.

او تصریح کرد: در صورت تأمین نیروی مورد نیاز این طرح علاوه بر نقاط اعلام شده در خیابان‌های منتهی و اطراف خیابان مرکزی ابوذر از جمله آزادگان هم گسترش و اجرا خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان نهاوند درباره مسیر‌های تعریف شده برای پنجشنبه پایان سال هم از اجرای طرح ترافیک با این کیفیت خبر داد که ورود از بلوار کربلا و خروج از شهرک شهید حیدری خواهد بود.

شیراوند با تأکید بر نیاز به نصب دوربین‌های هوشمند طرح ترافیک در سطح شهر، اضافه کرد: باید در شش نقطه این دوربین‌ها نصب شود که تخلفاتی از جمله عدم نصب کمربند، معاونت فنی، پارک‌های تخلف را رصد خواهد کرد.

او نیز بر زیباسازی سیمای شهری و آماده‌سازی شهر برای استقبال از سال جدید و میهمانان نوروزی تأکید کرد و از شهرداری خواست تا نسبت به نوسازی تابلو‌های سطح شهر، ترمیم آسفالت مقابل باغ بهشت، رنگ آمیزی خط کشی‌های معابر و خیابان‌ها تا پیش از آغاز تعطیلات و حضور میهمانان نوروزی اقدام سریع انجام شود.

معاون عمرانی فرماندار نهاوند افزود: پاکسازی ورودی‌های شهر با حضور کارشناسان و متولیان مربوطه در شهر از روز شنبه ۱۱ صبح انجام می‌شود.

جعفر سلگی گفت: جعفر سلگی درباره افزایش خودسرانه کرایه تاکسی‌های درون شهری و روستا‌ها به ویژه در بخش خزل هم گفت: موضوع رسیدگی شود، اگر قانونی است برای همه اجرا شود و اگر خودسرانه است برخورد قانونی و مدیریت شود تا موجب نارضایتی و ضایع شدن حقوق مردم نشود.

او در پایان بر تعطیلی حفاری‌ها از طریق دستگاه‌های خدماتی تا پس از تعطیلات نوروز و بر نظارت در اجرای طرح ترافیک اعلام شده تأکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.