بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی بروجرد انجام شد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: در ماه جاری طرح تشدید نظارت بر تنظیم بازار شهرستان آغاز شده و تا کنون بیش از ۵۰۰ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی انجام شده است.

محمدعلی اصل مرزی در جلسه مشترک ستاد نظارت بر بازار بروجرد افزود: گشت مشترک بازرسی و نظارت اعضای ستاد تنظیم بازار شهرستان از واحد‌های صنفی مختلف، فروشگاه‌های عرضه میوه و جگرکی‌ها صورت گرفته و برای برخی از واحد‌های صنفی به دلیل کم فروشی، عدم ارائه فاکتور خرید و ارائه اجناس تاریخ مصرف گذشته، علاوه بر تذکر و اخطار به منظور طی مراحل قضایی پرونده آنان به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

وی اظهار داشت: کسبه‌ها باید با ارائه فاکتور خرید با بازرسان همکاری داشته باشند، زیرا انجام ندادن این مهم تخلف محسوب شده و جریمه ۱۰میلیون تومانی را به همراه دارد.
رییس اداره صمت بروجرد با بیان اینکه موضوع شکل‌گیری و تعامل بیشتر و بهتر با اصناف و اجرای قوانین صنفی و ملزم شدن به قانون باید مورد توجه جدی قرار گیرد، اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت مجری قانون صنفی و اجراکننده است.

اصل مرزی با اشاره به جنگ ترکیبی دشمن برای ضربه زدن به اقتصاد کشور اضافه کرد: در شرایط فعلی هوشیاری کامل کسبه‌های صنفی ضروری است.

وی با اشاره به وجود بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در بروجرد تشدید و نظارت مستمر بر بازار بروجرد ادامه داد: اخطار، جریمه و تشکیل پرونده تعزیراتی برای برخی از واحد‌های غذایی متخلف در بروجرد ادامه دارد.

وی یادآور شد: درج نکردن قیمت بر روی کالا‌ها دروازه همه تخلفات بوده که باید به طور جدی کنترل شود.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بروجرد گفت: بیش از ۱۱ هزار واحد صنفی در شهرستان وجود دارد، که سه هزار واحد آن بدون پروانه کسب فعالیت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار