بدحالی شماری از دانش آموزان دختر در سمنان

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت، تعداد ۷۵ نفر از دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهرستان سمنان با علایم بی حالی و ضعف به مراکز درمانی سمنان منتقل شدند.

احمد ریواده معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: پس از اطلاع به اورژانس پیش بیمارستانی ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان سمنان مبنی بر مشاهده علائم بی حالی و ضعف و تنگی نفس دانش آموزان در تعدادی از مراکز آموزش متوسطه دوره اول دخترانه شهرستان سمنان، نیرو‌های امدادی و پیش بیمارستانی سریعا به مراکز اعلام شده مراجعه و پس از حضور کارشناسان در ۵ مرکز آموزشی و یک مرکز ورزشی در شهر سمنان تعداد ۷۵ نفر از دانش آموزان با نشانه‌های بی حالی و ضعف و علائم تنفسی به مراکز درمانی انتقال داده شدند.

ریواده افزود: با توجه به حوادث مشابه رخ داده در طی چند روز گذشته در سطح برخی شهر‌های کشور، دانش آموزان و برخی اولیا به دلیل بار روانی ناشی از این مقوله دچار اضطراب و تنش روانی گردیده و اظهار دغدغه مندی نمودند.

معاون استاندار سمنان گفت: اقدامات مورد نیاز توسط کادر درمانی در اسرع وقت برای این دانش آموزان انجام شد و اکثریت آن‌ها در حال ترخیص از بیمارستان بوده و تعدادی نیز جهت ادامه درمان دربیمارستان تحت نظر قرار گرفته اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.