رویداد ملی «تا ثریا» در کرج برگزار شد

دبیر اجرایی رویداد ملی تاثریا گفت: رویداد ملی تاثریا با مشارکت ۴۷۰ طرح طرح نوآور آغاز و در پایان قرار است ۱۰ طرح علمی برتر برای تجاری سازی و همکاری با صنایع استان معرفی شوند.

رجبی با اشاره به این که رویداد ملی تاثریا با مشارکت ۴۷۰ طرح طرح نوآور آغاز و در پایان قرار است ۱۰ طرح علمی برتر برای تجاری سازی و همکاری با صنایع استان معرفی شوند، گفت: «تا ثریا» حلقه واسط بین صاحبان علم و ایده و صاحبان صنعت است تا ایده‌های علمی به تجاری سازی برسد.

او افزود: بخش اول اعلام نیاز‌های فناورانه است که توسط صنایع، مسائل خود را ارائه می‌دهند، بنابراین فناور مرتبط با این شرکت‌ها نیز دعوت شده‌اند.

دبیر اجرایی رویداد ملی تاثریا با بیان اینکه ۱۰ طرح در این بخش ارائه شده و سرمایه‌گذاری روی این طرح‌ها در جلسات «تجارت با تجارت» یا B ۲ B نیز عصر امروز انجام می‌شود، گفت: هدف این رویداد هم گرایی و تجمیع ظرفیت‌های استانی این رویداد‌های مستمر است و دبیرخانه تاثریا در استان ایجاد شده است.

او افزود: البرز نخبگان علمی زیادی دارد که ذهن شان سرشاراز ایده‌ها و طرح‌های علمی است که اگر به تجاری سازی برسد هم اشتغال ایجاد می‌شود و هم چرخ اقتصاد استان تندتر می‌چرخد.

برچسب ها: دبیرخانه ، طرح علمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.