امام جمعه سمنان:

برنامه‌ریزی در امور جوانان سرمایه‌گذاری برای کشور است

حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی گفت: برنامه‌ریزی برای ساماندهی امور جوانان به ویژه در موضوع اشتغال و ازدواج به نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده کشور محسوب می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان در آیین افتتاح چهارمین نمایشگاه عکس «جوان» همزمان با سالروز میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان در خانه جوانان استان سمنان، با بیان اینکه باید به جوانان در سپردن مسئولیت‌ها اعتماد کنیم، ابراز داشت: به برنامه‌ریزی برای امور جوانان به عنوان سرمایه‌گذاری برای کشور نگاه کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با تبریک فرارسیدن میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به ظرفیت‌های متنوع جوانان استان سمنان اشاره کرد و گفت: مسئولان استان سمنان باید برای استعدادیابی جوانان برنامه ویژه‌ای پیش‌بینی کنند.

وی به لزوم استفاده از نظرات و دیدگاه‌های نسل جوان در بخش‌های مختلف اشاره کرد و افزود: دستگاه‌های متولی باید زمینه دریافت نظرات و ایده‌های جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی ادامه داد: معتقدم جوانان بسیار توانمند و مستعدی در استان سمنان حضور دارند که هنوز استعدادها و ظرفیت‌های آنها شناسایی نشده است که پیگیری این موضوع می‌تواند به حل مسائل استان نیز کمک کند.

وی برنامه‌ریزی برای اشتغال و ازدواج جوانان را مهمترین وظیفه حاکمیت در قبال نسل جوان دانست و گفت: امر ازدواج به‌ویژه در حوزه ازدواج‌های دانشجویی باید ساماندهی و تسهیل شود، چرا که آمارهای موجود در کشور از پایین بودن نرخ طلاق در ازدواج‌های دانشجویی نسبت به سایر رده‌های سنی حکایت دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.