مطالبات معلمان خرید خدمات به کجا رسید؟

نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد گفت: برگزاری آزمون استخدامی باید در ابتدای کار انجام شود نه پس از چندسال کار و فاصله افتادن بین زمان تحصیل و برگزاری آزمون استخدامی معلمان ممکن است موجب تضییع حقوق آن‌ها شود.

صباغیان نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه استان یزد گفت: جذب ۲۵ هزار نفر از معلمان از طریق آزمون است و با توجه به فاصله افتادن بین زمان تحصیل با آزمون و عدم جذب برخی از رشته‌ها ممکن است معلمان حمایتی پس از چند سال کار کردن، جذب نشوند و حق آن‌ها ضایع شود که پیگیری‌هایی از طریق وزارت برای اصلاح این روند انجام شد.

او ادامه داد: ۲۵ هزارمعلم درمقطع ابتدایی، ۳۰ هزار معلم درمقطع متوسطه قرار است جذب شوند و از طرفی ۱۵ هزار معلم حمایتی داریم و این امکان وجود دارد که افراد غیر معلم درآزمون شرکت کنند که معلمان حمایتی ناراحت اند از این که جذب نشوند که باید این امر نیز پیگیری شود.

صباغیان تصریح کرد: این نکته وجود دارد که برگزاری آزمون استخدامی باید در ابتدای کار انجام شود نه پس از چند سال کار و فاصله افتادن بین زمان تحصیل و برگزاری آزمون استخدامی معلمان ممکن است موجب تضییع حقوق آن‌ها شود.

نماینده مردم بافق، بهاباد، خاتم، مهریز و ابرکوه گفت: وزارت مقرر کرده تا معلمان در مقطع ابتدایی، متوسطه و هم مقطعی دلخواه می‌توانند امتحان بدهند.

صباغیان افزود: سهمیه معلم برای شهرستان‌های بهاباد و مروست که کم است مقرر شد تا پیگیری شود و افزایش یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلم
۱۵:۱۶ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
جای تأسف است برا این مدیریت ناکارآمد.
وزیری که نسبت به عدم پرداخت 6ماه حقوق و بیمه معلمان خرید خدمت خدمت خود بی تفاوت باشد باید سر در آن وزارت خانه رو گِل گرفت
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۰۹:۱۱ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
مطالبات پیمانکاران کجا رسید ۶ ماه پول نگرفتیم چرا پیگیری نمیکنید باشگاه خبرنگاران.عید شد با این همه گرانی پولمون بی ارزش شد