محفل انس با قرآن در یزد برگزار شد

مراسم محفل انس با قرآن کریم، با حضور جمعی از اساتید قرآنی و تواشیح برجسته کشور، در پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان یزد برگزار شد.

عزیزی، مسئول امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان یزد، گفت: به لطف خدا دارالقرآن شهید دانش در پردیس شهیدان پاکنژاد و دارالقرآن کوثر در پردیس فاطمه الزهرای پردیس خواهران، برای انس بیشتر دانشجو معلمان با قرآن، دایر شد.

او اظهار داشت: دانشجو معلمانی، که معلمان آینده این مرزو بوم هستند، با اجرای فعالیت‌های قرآنی در رشته‌های گوناگون و انجام چنین مراسماتی، با قرآن انس بیشتری گرفته و این عشق و علاقه را در مدارس به دانش آموزان خود در آینده منتقل می‌کند.

مسئول امور فرهنگی دانشگاه فرهنگیان یزد افزود: در دوران کرونا این مراسم به شکل مجازی برگزار می‌شد که بعد از سال ۹۸ این اولین محفل انس با قرآنی است که به صورت حضوری اجرا شد که البته با استقبال خوب دانشجویان پردیس‌های استانی دانشگاه روبه رو شد.

او گفت: در این مراسم از قاریان استانی و کشوری، حافظان رتبه دار در سطح کشور و همینطور گروه تواشیح وارثین دانشگاه که رتبه اول مسابقات کشوری و ملی را داشتند نیز دعوت بعمل آمد که در این برنامه اجرایی بسیار زیبا داشتند.

عزیزی افزود: در پایان این مراسم جوایزی به اعضای شورای مرکزی دارالقرآن پردیس برادران و پردیس خواهران اهدا و همچنین به قید قرعه هدایایی نیز به شرکت کنندگان در این مراسم تقدیم شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار