استاندار قزوین:

انتصاب مدیران جوان یکی از اولویت‌ها است

استاندار قزوین گفت: انتصاب مدیران جوان در بخش‌های مختلف یکی از اولویت‌های مدیریتی استان است.

محمد مهدی اعلایی حمدالله زاده در نشست با جوانان قزوینی به مناسبت روز جوان گفت: هرجا به جوانان توجه و فرصت داده شده، پویایی و تحول آفرینی بر جامعه حاکم شده است و انتظار می‌رود مدیران دستگاه‌های اجرایی استان از توانمندی‌های جوانان در حوزه‌های مختلف استفاده کنند.

وی اظهار کرد: دغدغه بکارگیری جوانان و توجه به توانمندی‌های آن‌ها جزو برنامه‌های اصلی کاری ماست و در استان هم تلاش شده این اتفاق بیفتد و از جوانان متخصص در قالب مدیران دستگاه‌ها استفاده کردیم هم در حوزه مشورتی و ایده گرفتن تا حدی که زمینه فراهم بوده است.

اعلایی با تاکید بر اینکه هر کجا کار را به جوانان سپردیم ضرر نکردیم، تصریح کرد: ورود جوانان در حوزه‌های تصمیم گیری و تصمیم سازی قطعا موثر است و به گفته رهبر معظم انقلاب اسلامی هر کجا کار را به جوانان سپردیم ضرر نکردیم این موضوع دقیق و عمیقی است.

نماینده عالی دولت در استان افزود: براساس رصد‌های انجام شده درصد بکارگیری جوانان در مناصب مدیریتی در استان به نسبت سایر استان‌ها بارز بوده و من بعد نیز همین رویه ادامه خواهد داشت.

اعلایی خاطرنشان کرد: ما قرار داد دائمی با هیچ کسی نداریم اگر هم بنا باشد افراد در مناصب قرار گیرند و در بعضی از شرایط امکان اینکه افراد توانمندتری جایگزین شوند و مدیران ارزیابی شده وتغییرات انجام می‌شود.

وی در ادامه به موضوع آموزش وپرورش اشاره کرد و افزود: معلمان در نظام آموزشی نقش مهم و چشمگیری در مهارت آموزی دانش آموزان و گسترش فرهنگ کار، تلاش و کارآفرینی برعهده دارند.

اعلایی بابیان اینکه باید از کار‌های کلیشه‌ای در انتخاب مدیران و معلمان در آموزش و پرورش دوری کرد، اضافه کرد:استفاده از معلمان دلسوز و فداکار برای پرورش نسلی کارآمد که بتواند آینده‌ای روشن برای کشور رقم بزنند، ضروری است.

دشمن به‌دنبال نا امیدی جوانان و نوجوانان است
استاندار قزوین با بیان اینکه دشمن به‌دنبال نا امیدی جوانان و نوجوانان است، گفت: دشمنان و معاندان انقلاب اسلامی با تبلیغات سو و با روایت‌ها و القائات غلط به دنبال ناامید و بی انگیزه کردن ملت ایران بویژه نسل جوان است.

وی جوانان را موتور محرکه رشد و پیشرفت کشور در همه حوزه‌ها دانست و افزود: بر این اساس باید به مطالبات و دغدغه‌های آنان در تصمیم گیری‌ها توجه شود.

اعلایی اظهار کرد: نباید داشته هایمان را نادیده بگیریم چیزی که دشمنان برای ضربه زدن به نظام ما برنامه ریزی کرده و با ایجاد فضا‌های دو قطبی سیاسی جامعه، جنگ ترکیبی را دنبال می‌کند.

وی از جوانان خواست تا با پیگیری مطالبات خود از مدیران، در تصمیم سازی‌های آن‌ها دخیل شوند.

اعلایی تأکید بر لزوم توجه بیشتر همه دستگاه‌ها به ازدواج جوانان، افزود: مساله مسکن، ازدواج و اشتغال در کشور ما یکی از ابر مساله است، در استان ما این موضوعات به نسبت خیلی از استان‌ها کمتر بوده است.

در ادامه سوالات مطرح شده از، سوی جوانان پاسخ داده شد. ,

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۹:۵۸ ۱۴ اسفند ۱۴۰۱
خودتم کم کم همین روزا باید جاتو به یک جوان بدی کی میگه دود از کنده بلند نمیشه. جوان و پیر نداریم انسان در درجه اول باید آدم باشه در هر منصب و مقام وسنی.