ظرفیت تولید نفت در گچساران به ۵۵۰هزار بشکه در روز رسید

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: ظرفیت تولید نفت میادین نفتی گچساران امسال به ۵۵۰ هزار بشکه در روز رسید.

 مهرداد کاهکش در نشست ویدیوکنفرانسی پیش بینی بهره دهی چاه های نفت، تولید، توزیع و تزریق گاز شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران با مدیرعامل مناطق نفت خیز جنوب افزود: این شرکت در یکسال گذشته تمام تلاش خود را مطابق با نیاز روز کشور برای افزایش تولید بیشتر و ایمن سازی خطوط و تاسیسات انجام داده است.

وی بیان کرد: تولیدان روزانه نفت این شرکت از ۲۲۰ هزار بشکه به ۵۵۰ هزار بشکه در روز افزایش یافت.

کاهکش تصریح کرد: در اوج سرمای زمستان این شرکت برای رفاه حال شهروندان میزان گاز تولیدی خود را افزایش داد.

وی ادامه داد: در این مدت با تلاش شبانه روزی کارکنان صنعت نفت تولید گاز در این شرکت ۶.۵ میلیون متر مکعب افزایش یافت.

کاهکش به راه اندازی ایستگاه های تقویت فشار ضعیف ۱،۲،۳ و ۴ و فشار قوی سه نیز اشاره کرد و افزود: این اقدامات با تلاش های جهادی و شبانه روزی کارکنان این شرکت انجام گرفته است.

وی به بازسازی ناوگان ترابری این شرکت اشاره کرد و افزود: در این مدت برای افزایش تولید خودروهای سبک و سنگین به صورت ویژه بازسازی شده اند و هم اکنون کار ساخت ۲ خودرو تعمیر سیار و یک خودرو فرماندهی ستاد بحران در کنار تانکر آب و فوم برای ایمنی انجام شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران تصریح کرد: ساخت مسیر خط لوله مجموعه یازده بی بی حکیمه از سوی ناوگان ترابری این شرکت انجام شد.

وی به بازسازی منازل سازمانی فرسوده این شرکت به جهت رفاه کارکنان نیز اشاره کرد و افزود: این شرکت تمام تلاش خود را در راستای رفاه کارکنان انجام خواهد داد و امید است بتوانیم با همفکری اقداماتی برای رفاه کارکنان عملیاتی این شرکت برای حضور در محل کار خود روزانه ساعت ها مسیر طولانی را طی می کنند انجام دهیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: نخبگان این سازمان باید در راستای تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند.

علیرضا دانشی گفت: شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت های مهم صنعت نفت می باشد و بر همین اساس برای ما جایگاه ویژه ای دارد.

وی ادامه داد: انتظار می رود مدیران ستادی و سازمان به فکر ایده های جدید و نوآوری باشند.

دانشی تصریح کرد: طرح جمع آوری گازهای مشعل یکی ازطرح های بزرگ وزارت نفت است که اقدامات خوبی در این زمینه تاکنون انجام گرفته و انتظار می رود با تمام توان در جهت به حداقل رساندن این گازها اقدامات لازم انجام شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون مشکل۳۸۰ نفر نیروی انسانی شرکت نفت گچساران برطرف شده اظهار کرد: شرایط عدم توازن در پراکندگی نیرو باید مورد بازبینی قرار گیرد تا دیگر شاهد تراکم نیرو در جایگاه کم اهمیت تر و کمبود آن در واحدهای عملیاتی نباشیم.

دانشی ابراز کرد: نخبگان سازمان باید در راستای تدوین و بازنگری قوانین ورود کنند و با ایجاد کمیته های تخصصی در تنظیم مقررات ابتکار به خرج داده و به وزارت نفت انعکاس دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.