بازدید معاون وزیر بهداشت از طرح در دست ساخت بیمارستان گلبهار

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی از طرح در دست ساخت بیمارستان گلبهار بازدید کرد و از روند ساخت آن آگاه شد.

سعید کریمی معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه این بازدید گفت: این بیمارستان با ۱۰ هزار متر مربع زیربنا در قالب ۱۰۰ تخت با پیشرفت ۷۵ درصدی دردست ساخت است و بر اساس برنامه ریزی تا اوائل سال ۱۴۰۳ آماده بهره برداری است.

او با تاکید بر اینکه معاونت درمان وزارت بهداشت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی مشهد آماده تجهیز هر چه سریع‌تر این بیمارستان پس از پایان طرح عمرانی هستند افزود: یک دستگاه رادیولوژی پرتابل به ارزش یک میلیارد و سیصد میلیون تومان، یک دستگاه سونوگرافی به ارزش یک میلیارد و صد میلیون تومان و یک دستگاه الکتروشوک به ارزش ۲۵۰ میلیون تومان تا این لحظه تحویل بیمارستان شده است.

معاون درمان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: با راه اندازی این بیمارستان بتوانیم شاهد ارتقا کمی و کیفی خدمات درمانی در این شهرستان باشیم.

 شاپور بدیعی معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در این بازدید گفت: مساعدت‌های معاونت درمان وزارت بهداشت از پارسال تا کنون در حوزه تجهیزات پزشکی و صدور مجوز‌های افزایش تخت بیمارستانی و بخش‌های درمانی ستودنی است و امیدواریم بتوانیم با همکاری و هماهنگی هر چه بیشتر در راستای خدمت به مردم خراسان رضوی گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.