رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا:

تامین منابع مالی مهمترین چالش کنفدراسیون کبدی آسیا است

اورسجی گفت: تامین منابع مالی برای توسعه این رشته در دستور کار دوره جدید است و با قدرت این امر را دنبال می‌کنیم.

عباس اورسجی، رئیس کنفدراسیون کبدی آسیا گفت: تامین منابع مالی یکی از مهمترین چالش‌های پیش رو در دوره جدید مدیریتی کنفدراسیون کبدی آسیاست و با جذب اسپانسر و حامیان مالی به دنبال برگزاری مسابقات مختلف و توسعه این رشته در قاره کهن هستیم.

او ادامه داد: در صدد هستیم تا در دوره جدید مسابقات مختلف از جمله ملت‌های آسیا، جام باشگاه‌های آسیا و رده‌های سنی مختلف را در آسیا پایه ریزی و اجرایی کنیم. توسعه این رشته را در آسیا با جدیت دنبال خواهیم کرد و برای این امر برنامه راهبردی ویژه‌ای داریم.

اورسجی اظهار کرد: به عنوان یک ایرانی، حضور در راس کنفدراسیون آسیایی افتخاری برای ورزش کشورمان است که امیدواریم بتوانیم منشأ خیر برای آسیا و ایران باشیم.

عباس اورسجی، رئیس فدراسیون کبدی کشورمان روز دوشنبه در جربان برگزاری مجمع انتخابات ریاست کنفدراسیون آسیا در حاشیه مسابقات قهرمانی جوانان جهان در ارومیه، با ۲۵ رای برای نخستین بار به عنوان ریاست این کنفدراسیون انتخاب شد.

اورسجی برای مدت چهار سال ریاست این کنفدراسیون را بر عهده دارد.

 رقابت‌های کبدی قهرمانی جوانان جهان، از هفتم اسفند با ورود ورزشکاران و روسای فدراسیون‌های کبدی آسیا و برخی کشور‌های جهان در ارومیه شروع و تا ۱۴ اسفند نیز ادامه دارد.

رقابت‌های کبدی جوانان جهان از نهم اسفند در سالن ۶ هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.