بازدید از موزه تاریخ طبیعی محیط زیست گیلان رایگان است

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان از بازدید رایگان موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی در طول سال خبر داد.

حمزه عشوری، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان گیلان از علاقه‌مندان دعوت کرد به صورت رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی این اداره کل با توجه ظرفیت آموزشی آن در معرفی و نمایش گونه‌های ارزشمند تنوع زیستی استان بازدید کنند.

به گفته او، این موزه واقع در طبقه همکف اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان با داشتن بیش از ٣٠٠ نمونه تاکسیدرمی شده (پوست آرایی شده) از پستانداران، پرندگان خزندگان و دوزیستان و نیز مجموعه‌ای زیبا از حشرات، کانی ها، مرجان‌ها و سنگواره‌ها و گیاهان به صورت هرباریومی در مقیاسی کوچک برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان تصریح کرد: در بازدید از این موزه علاوه بر شناساندن هرچه بیشتر زیست بوم‌های مختلف و گونه‌های حیات وحش، ارزش حفظ و نگهداری از تنوع زیستی استان به عموم یادآوری می‌شود.

عشوری افزود: بازدید کنندگان با مراجعه به موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی گیلان می‌توانند برداشت و تصویر جامعی از محیط زیست و حیات وحش استان داشته باشند.

او همچنین گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۵ هزار و ۶۰۰ نفر ساعت بازدید و آموزش محیط زیست و آشنایی با حیات وحش گیلان برای عموم به ویژه تمامی مقاطع تحصیلی استان از مهد‌های کودک تا دبیرستان در قالب بازدید رایگان از موزه تاریخ طبیعی و تنوع زیستی حفاظت محیط زیست این استان انجام شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.