تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا

به مناسبت ولادت حضرت ابوالفضل العباس(علیه السلام) و روز جانباز مراسم جشن و تجلیل از پاسداران نمونه سپاه عاشورا در تبریز برگزار شد.

فرمانده سپاه عاشورا در مراسم تجلیل از پاسداران نمونه ضمن گرامیداست چهارم شعبان سالروز ولادت حضرت ابوالفضل (علیه السلام) و روز جانباز گفت: بزرگترین افتخار پاسداران و جانبازان نامیدن روز میلاد سید الشهدا وعباس بن علی(ع) به نام آنان است.

سردار عباسقلی زاده با بیان اینکه عزت و امنیت کشور را مدیون فعالیت شما عزیزان پاسدار انقلاب اسلامی هستیم افزود: از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی هر جا که انقلاب به پاسداران خود در عرصه‌های مختلف نیاز داشت حضور یافتید و نقش آفرینی کردید.

تولیت حوزه‌های علمیه آیت الله مجتهدی و آیت الله حق شناس تهران هم در این جلسه گفت: هر کسی اهل تلاش و مجاهدت باشد در همین دنیا نتیجه آن را می‌بیند اینکه دشمنان در فضای حقیقی و مجازی تزریق ناامیدی بین مومنین می‌کنند نشان از تلاش آنها در رسیدن به اهداف شومشان است.

وی خاطرنشان کرد: سنت خدا بر این است که اگر انسان مجاهدانه و خالصانه به میدان بیاید و در راه خدا قدم بردارد یک امتیازی دارد که هیچ کس ندارد و به محض اینکه مومنان کار مجاهدانه خود را شروع کنند خداوند نیز نصرت می‌دهد و قطعا مومنان پیروز می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.