بهره مندی ۵ هزار لرستانی از آموزش‌های پیش از ازدواج

معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان گفت: درراستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش‌های پیش از ازدواج به بیش از ۵ هزار نفر در استان ارائه شده است.

شهاب مولایی معاون جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان با اشاره به هفته‌جوان اظهارداشت: همزمان با ولادت حضرت علی‌اکبر (ع) و هفته جوان، برنامه‎‌های متنوعی در نظر گرفته شده از جمله تجلیل از جوانان موفق، برگزاری کارگاه‌های توانمندسازی، کرسی‌های آزاداندیشی و دیدار جوانان نخبه و اعضای تشکل‌های جوانان با مسئولان استان است.

او با اشاره به برگزاری ۵۵ برنامه در هفته جوان، افزود: در همه شهرستان‌ها برنامه‌ریزی شده که برنامه‌ها به بهترین شکل برگزار گردد و در مجموع بیش از ۵۵ برنامه برگزار خواهد شد که این برنامه‌ها در حوزه‌های مختلف است.

معاون امور جوانان ورزش و جوانان لرستان تصریح کرد: در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، آموزش‌های پیش از ازدواج به بیش از پنج هزار نفر در استان ارائه شده است.

مولایی بیکاری را مهم‌ترین مشکل جوانان استان برشمرد و گفت: بسیاری از فارغ‌التحصیلان دانشگاهی از بیکاری رنج می‌برند که می‌طلبد متولیان برای اشتغال جوانان برنامه‌ریزی کنند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.