لیگ اروپا

دیماریا یک تنه نسخه نانت را پیچید/ صعود یاران آزمون و سویا به یک هشتم

تیم یوونتوس با شکست نانت فرانسه به یک هشتم نهایی لیگ اروپا صعود کرد.

در چارچوب دور برگشت مرحله یک شانزدهم نهایی لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه چهار دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم یوونتوس مهمان نانت فرانسه بود که با سه گل به پیروزی رسید.

در این بازی آنخل دیماریا ستاره آرژانتینی یووه نمایش بی نظیری داشت و هر سه گل مسابقه را به ثمر رساند.  

یوونتوس خیلی زود با شوت حیرت انگیز آنخل دی ماریا از گوشه محوطه جریمه به گل رسید و در ادامه کنترل بازی را در اختیار گرفت، هنرنمایی وینگر آرژانتینی ادامه داشت و او در دقیقه ۱۸ با حرکت تکنیکی و زیبایی خود در آستانه گشودن دروازه حریف بود که پالوا مدافع نانت توپ را با بازوی خود از روی خط بیرون کشید و با کارت قرمز مستقیم داور از بازی اخراج شد، دی ماریا از روی نقطه پنالتی اختلاف را دو برابر کرد.

نیمه دوم هم با تسلط یوونتوس بر توپ و میدان دنبال شد و شاگردان مکس الگری موقعیت‌های پرشماری را روی دروازه حریف خلق کردند، اما لافون مانع از بازشدن دروازه اش می‌شد. در دقیقه ۷۹ حرکت مهار دروازه‌بان نانت روی ضربه بازیکنان یوونتوس توپ را به ولاهوویچ رساند، مهاجم صرب دی ماریا را در موقعیت قرار داد و او با ضربه سری که پس از بررسی داور توپ را از خط عبور داد، گل سوم خودش و یوونتوس را به ثمر رساند.

دیدار رفت دو تیم در تورین با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و شاگردان آلگری با پیروزی امشب در مجموع با نتیجه چهار بر یک پیروز شدند و به دور بعد راه یافتند.

در سایر بازیها، آیندهوون هلند دو بر صفر سویا اسپانیا را برد، اما با توجه به شکست سه بر صفر در بازی رفت از دور رقابت‌ها کنار رفت. اسپورتینگ لیسبون هم میزبانش میتلند دانمارک را با چهار گل در هم کوبید و با نتیجه پنج بر یک در مجموع صعود کرد.

مصاف تیم‌های موناکو و لورکوزن هم پس از پیروزی سه بر دو لورکوزن در جریان این مسابقه و پنج بر پنج شدن دو تیم در طول دو مسابقه رفت و برگشت، به وقت‌های اضافه و سپس ضربات پنالتی رفت و در نهایت لورکوزن با نتیجه پنج بر سه موفق شد در ضربات پنالتی حریف را شکست دهد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن در دقیقه ۱۱۵ این مسابقه به میدان آمد و پنالتی اول تیمش را هم تبدیل به گل کرد.

برچسب ها: یوونتوس ، لیگ اروپا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار