دیماریا: شرکت در رقابت‌های سری آ ایتالیا یکی از سخت‌ترین کارهاست

آنخل دی ماریا گفت به دلیل خستگی تیم یانکونری در بعضی از دقایق بازی‌ها عقب می‌کشد.

آنخل دی ماریا به مهره ای کلیدی برای یوونتوس تبدیل شده و بدون حضور او، بیانکونری در خلاقیت و رهایی از پرس حریف دچار مشکل می شود. در بازی امشب یوونتوس مقابل اسپتزیا که با برتری 2-0 این تیم همراه بود، دی ماریا در نیمه دوم، زمانی که یوونتوس تحت فشار بود، وارد زمین شد و شرایط را تغییر داد که مکس الگری هم به این موضوع اشاره کرد. او همچنین گل دوم را به ثمر رساند.

شبکه DAZN در گفتگو با ال فیدئو به او یادآور شد که تبدیل به چهره ای کلیدی در این تیم شده است:چه بازی را شروع کنم و چه از روی نیمکت به زمین بروم، من می خواهم به تیم کمک کنم. از گلزنی ام خیلی خوشحالم. پس از پاس گل به رابیو مقابل نانت، دوست داشتم خودم هم گلزنی کنم. 

اسپتزیا می تواند خودش را بدشانس بداند زیرا در ابتدای بازی دراگوفسکی را به دلیل مصدومیت از دست داد و در طول بازی هم حملات خوبی را ترتیب داد اما ماتیا پرین شب خوبی داشت. دی ماریا در مورد عقب نشینی های یوونتوس در طول بازی ها گفت:فکر می کنم ما به خاطر انجام بازی های زیاد کمی خسته ایم و فوتبال ایتالیا در مجموع بسیار سخت است؛ مخصوصا وقتی اجازه ضدحمله به حریف بدهید. تلاش می کنیم سرمان را بالا بگیریم و به پیشرفت ادامه دهیم. 

بازی رفت یوونتوس مقابل نانت در لیگ اروپا با تساوی 1-1 تمام شد. با توجه به لغو قانون گل زده در خانه حریف، بیانکونری با هر نتیجه تساوی در فرانسه باید منتظر وقت های اضافه و پنالتی باشد:ما می خواهیم صعود کنیم. در بازی رفت شایسته نتیجه بهتری بودیم و حالا تلاش می کنیم با انجام بهترین عملکردمان صعود کنیم. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار