محور ارومیه_مهاباد پرحادثه‌ترین محور مواصلاتی استان

رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: ۹ درصد تصادفات استانی در محور ارومیه_مهاباد رخ می‌دهد که از این حیث در رتبه نخست پر حادثه‌ترین محور‌های مواصلاتی استان قرار دارد.

سرهنگ رضا پناهی رئیس پلیس راه آذربایجان غربی گفت: برابر پایش آمار سامانه‌های تردد‌شمار در یازده ماه سال جاری، ۱۱ درصد کل تردد استان در محور ارومیه _مهاباد صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: بیش از ۳۹ درصد تصادفات محور ارومیه_مهاباد در ۵ بریدگی غیر استاندارد و غیر ایمن این محور رخ می‌دهد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی درخصوص ایمن‌سازی محور ارومیه_مهاباد (بلوارشهید فعال) افزود: بریدگی‌های محور شهید فعال مسدود و تعداد ۳ دور برگردان ایمن و غیر همسطح در این محور افتتاح خواهد شد.

پناهی در ادامه گفت: بهره‌برداری از دوربرگردان عربلو به عنوان اولین دوربرگردان ایمن از مجموع سه دوربرگردان ایمن در محور شهید فعال، نقطه عطفی است در کاهش تصادفات و ایمن‌سازی محور که لازم است تا مردم عزیز هم استانی ضمن رعایت مقررات و پرهیز از ارتکاب تخلفات حادثه ساز، همکاری لازم را با مجموعه پلیس راه استان برای ایمن‌سازی هرچه بیشتر محور‌های مواصلاتی استان، داشته باشند.

وی ضمن تأکید بر لزوم رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی گفت: تخلفات حادثه ساز رانندگی، خط قرمز پلیس به شمار می‌روند و در راستای اجرای تدابیر ابلاغی، با رانندگان خاطی به جد و بدون اغماض برخورد خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.