مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی مطرح کرد:

بهبود کیفیت تصمیم گیری هدف همایش سالانه اقتصاد مقاومتی

امینی رعایا گفت: خروجی نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده و هدف آن بهبود کیفیت تصمیم گیری است.

محمد امینی رعیا مدیر اندیشکده اقتصاد مقاومتی، در اختتامیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی ضمن اشاره به اینکه هدف این همایش بهبود کیفیت تصمیم گیری در کشور است، گفت: خروجی اولیه نهمین همایش سالانه اقتصاد مقاومتی و نشست‌های تخصصی آن که با موضوع نظام مالیاتی؛ عادلانه و هوشمند برگزار شد، در قالب سند اقدامات راهبردی شامل ۱۲ اقدام ارائه شده است.

او گفت: خروجی اولیه این همایش در قالب سند اقدامات راهبردی یک جمع‌بندی از نشست‌هایی که برگزار شده و علاوه بر آن مطالعات و پژوهش‌های میدانی گروه مالیات اندیشکده است. اندیشکده اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است ضمن دقیق کردن مطالعات و پژوهش‌های انجام شده در کشور، شرایط را برای پیگیری طرح‌های کارشناسی که خروجی این پژوهش‌هاست فراهم نماید.

امینی ادامه داد: امیدواریم سازمان امور مالیاتی و دیگر نهاد‌های تصمیم گیری و قانون‌گذاری در کشور ضمن توجه به این اقدامات راهبردی، شرایط را برای بهبود عملکرد نظام مالیاتی کشور فراهم کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار