دستگیری هشت سارق طلای منازل سبزوار در استان البرز

جانشین فرمانده انتظامی سبزوار گفت: هشت متهم به سرقت طلا از خانه‌های مسکونی این شهر شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ مهدی هادیان جانشین فرمانده انتظامی سبزوار گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت طلا از خانه‌های مسکونی در سبزوار، پیگیری موضوع در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سبزوار با تحقیقات گسترده و اقدام اطلاعاتی، شش مرد جوان و دو زن را که از استان دیگری به سبزوار آمده و به خانه‌های مسکونی دستبرد می‌زدند، شناسایی کردند و آن‌ها را تحت تعقیب قرار دادند.

  جانشین فرمانده انتظامی سبزوار ادامه داد:  بررسی‌های اولیه پلیس حاکی از آن بود که متهمان یک دستگاه خودروی پژو، یک دستگاه نیسان و دو دستگاه موتورسیکلت برای ارتکاب سرقت‌ها در اختیار داشته و پس از دستبرد به خانه‌های مسکونی، از سبزوار به مقصد  البرز فراری شده اند.

هادیان بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه، هشت متهم پرونده را ردزنی و بعد از هماهنگی با مراجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه در البرز، دستگیر کردند.

 او با بیان اینکه متهمان درتحقیقات اولیه درحال حاضر به چهار فقره سرقت طلا به ارزش ۲۵ میلیارد ریال در شهر سبزوار اعتراف کرده‌اند، تصریح کرد: متهمان بعد از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.