کسب مقام نخست کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی توسط دانش‌آموز کردستانی

سرپرست دانشگاه کردستان گفت: دانش آموز کردستانی، در بخش دانش‌آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، موفق به کسب مقام نخست این کنگره شد.

حامد قادرزاده با بیان اینکه کیمیا احمدی، دانش‌آموز پایه یازدهم دبیرستان دخترانه پویش وابسته به این دانشگاه، در بخش دانش‌آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی، موفق به کسب مقام نخست این کنگره شد،  اظهار کرد: این دانش‌آموز کردستانی با ارائه مقاله‌ای با عنوان اثر استرس بر حافظه و یادگیری در کلاس درس به زبان انگلیسی در بخش دانش‌آموزی یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی شرکت کرد.

وی یادآور شد: هیات داوران پس از ارائه مقاله توسط دانش‌آموزان، "کیمیا احمدی" را به عنوان نفر اول برگزیدند و با اهدای جایزه از طرف انجمن علوم اعصاب از وی تقدیر به عمل آمد.

سرپرست دانشگاه کردستان ادامه داد: یازدهمین کنگره علوم اعصاب پایه و بالینی ۲۴ و ۲۵ بهمن در مرکز همایش‌های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد.

قادرزاده اضافه کرد: در این کنگره که هر ساله توسط انجمن علوم اعصاب ایران برگزار می‌شود محققان و دانشمندانی از داخل و خارج کشور آخرین دستاوردهای علمی خود را در حوزه علوم اعصاب پایه و بالینی ارائه می‌کنند.

کنگره ذکر شده دارای بخش دانش‌آموزی است که دانش‌آموزان علاقه‌مند می‌توانند مقالات خود را ارائه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.